Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

dproto [0.9.391] - Aktualizacja 6027


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
152 odpowiedzi w tym temacie

#81 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 11.10.2013 11:49

Problem z wyświetlaniem TYLKO graczy steam na liście serwerów "internet" w klientach Steam (zarówno w steamie, jak i w CSie na steam) NIE ZOSTANIE rozwiązany.

 

Przyczyna: lista serwerów "Internet" pobierana jest z masterservera, czyli z serwerów Valve. Kiedyś to serwer informował masterservery ile graczy na nim jest, teraz masterserver sam to odgaduje na podstawie tego, ile klientów steam jest połączonych z serwerem (każdy klient steam wysyła do masterservera informację, że łączy się z danym sewerem, jest to związane z autoryzacją SteamID na serwerach).

 

NIE ZOSTANIE to więc rozwiązane, gdyż NIE MA możliwości na to.

 

I ten sam problem występuje również na RevEMU, z tej samej przyczyny dokładnie.


  • +
  • -
  • 2
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#82 `Sernik

    `Profesjonalista !

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:269
  • Imię:Ernest
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.10.2013 23:44

GwynBleidD, wszystko wyjaśnił. Jak zwykle sprawdza się no-steam=no-support.

 

 


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.67:27145
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.43:27015
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.66:27035

#83 bociek1994

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:116
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.10.2013 11:10

Chciałbym odnieść się do &&&&&
 
Było na początku sporo rozmowy o tym, że nowe dproto (wydane przez osobę kontynuującą projekt - najnowsze) zabezpiecza przed prawie wszystkimi znanymi exploitami i lukami.
Przed czym tak dokładnie chroni najnowsze dproto, a co dodatkowego względem zabezpieczeń powinno znaleźć się na serwerze?


  • +
  • -
  • 0

#84 `Sernik

    `Profesjonalista !

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:269
  • Imię:Ernest
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.10.2013 22:15

bociek1994, już sam HLDS po aktualizacji zabezpiecza przed wieloma bugami jakie można było użyć wcześniej jak np. autobuy fck. Jeżeli wcześniej używałeś np. filewatcher'a z modułu Orpheu nie jest on juz potrzebny. Ogólnie warto mieć sam moduł, gdyż można znaleźć zabezpieczenia na to. Jak dałeś link to np. Powódź pakietami z obcych adresów IP - nie znam tego osobiście co do zabezpieczeń przed różnymi exploitami możesz chyba założyć nowy wątek. Dproto najnowsze chroniło przed błędami i róznymi floodami sam nie wiem dokładnie jakimi.


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.67:27145
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.43:27015
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.66:27035

#85 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 14.10.2013 14:31

Samo dproto łata tylko luki, które poprzednia wersja dproto wprowadzała. Głównie nowy HLDS, jak to już `Sernik wyjaśnił, łata większość dziur, które były wcześniej.


Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 14.10.2013 14:31

  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#86 adif11

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:357
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:szczecin
Offline

Napisano 14.10.2013 20:06

NIE INSTALOWAC NAJNOWSZEJ WERSJI DPROTO POWODUJE CRASHE

Wiecej informacji na pw..


Zapraszam Serdecznie Na Cod Mod'a [401 lvl]

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#87 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 14.10.2013 20:17

Jakie PW? Mówisz tutaj albo post jest bezsensownym pomówieniem. Wysłane z mojego HTC Desire S przy użyciu Tapatalk 4
  • +
  • -
  • 0

#88 adif11

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:357
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:szczecin
Offline

Napisano 14.10.2013 20:20

Jeżeli masz najnowsze dproto chcesz aby gracze crashowali Ci serwer? to proszę bardzo mogę napisać co i jak ;)

ja na 2 serwerach miałem najnowsze dproto i za kazdym razem był crash z tego samego powodu


Zapraszam Serdecznie Na Cod Mod'a [401 lvl]

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#89 `Sernik

    `Profesjonalista !

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:269
  • Imię:Ernest
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.10.2013 18:11

Co ty nie powiesz? To ja powiem żeby Ciebie banowali na wszystkich serwerach bo przynosisz pecha...Co za głupota.

 

 

Wszedłem sobie na ten Twój serwer i jeżeli myślisz, że crashe na COD modzie, z setkami modeli i pluginów ze starym hlds 5787 są spowodowane dproto 0.9.335 to masz chyba problemy :)

Swoją drogą po co Ci najnowsze dproto skoro masz starego HLDS'a?


Użytkownik `Sernik edytował ten post 15.10.2013 18:20

  • +
  • -
  • 2
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.67:27145
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.43:27015
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.66:27035

#90 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 16.10.2013 10:21

NIE INSTALOWAC NAJNOWSZEJ WERSJI DPROTO POWODUJE CRASHE

Wiecej informacji na pw..

Sam jesteś jak crash...

 

dla 5787 masz dproto 0.9.107, dla binarek wyzszych masz te :blink: ale tak to jest jak IQ = -1 ;F


  • +
  • -
  • 3

#91 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 16.10.2013 11:54

Jeśli ktoś posiada CZYSTY serwer na nowych binarkach z wgranym dproto (najlepiej bez AMXX albo tylko ze standardową instalacją AMXX), poproszę o adres, sprawdzę czy faktycznie serwer przy pewnych okolicznościach scrashuje... Sam mam podejrzenia co do najnowszego dproto...


  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#92 `Sernik

    `Profesjonalista !

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:269
  • Imię:Ernest
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.10.2013 15:10

Jeżeli komuś crashuje wersja 0.9.335 to niech zainstaluje 0.9.330..

Dowód na działanie serwer w mojej sygnie..

 

0.9.335 zmienia tylko błąd z wchodzeniem botów jaki pojawił sie w 332

 


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.67:27145
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.43:27015
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.66:27035

#93 Turtle

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:72
  • Imię:Jarek
  • Lokalizacja:kraków
Offline

Napisano 20.10.2013 23:11

Turtle, sprawdź czy masz ten błąd z wyłączonym dproto. Ja jak miałem serwer na pukawce np. to mój serwer nigdzie nie był widoczny. Dopiero na hostingu zabijaka miałem wybór. Jeżeli to coś zaawansowanego bardziej bez dproto, to musisz założyć osobny temat. Jeżeli to wina dproto, zgłoszę to do nowego supportera dproto.

 

 

odpaliłem ten sam engine 6027 bez dproto, amxx i znalazł się na liście master servers, tego z dproto jak nie widać tak nie widać 


  • +
  • -
  • 0
cs.UMRZYJ.com - Odwiedź nas!

Dołączona grafika

#94 `Sernik

    `Profesjonalista !

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:269
  • Imię:Ernest
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.10.2013 17:01

Zauważyłem, że założyłeś temat gdzie napisałeś, ze bez dproto też go nie znajduje...Takze nie wiem co jest. Ale Co do wyświetlania się serwera, zainstaluj wersje 0.9.330 i jak nie będzie wyświetlało, to błąd leży gdzieś u Ciebie.


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.67:27145
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.43:27015
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.66:27035

#95 Turtle

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:72
  • Imię:Jarek
  • Lokalizacja:kraków
Offline

Napisano 22.10.2013 06:41

Nie wyświetlało serwera, zapomniałem o tym że go zostawiłem w tle, po paru dniach sprawdziłem powtórnie gdy natknąłem się na działający HLDS, widać master servers dodał go z lekkim opóźnieniem, tego z dproto nadal nie było widać.

Odpaliłem 0.9.330, zobaczymy za kilka dni. 

 

 

 

 


  • +
  • -
  • 0
cs.UMRZYJ.com - Odwiedź nas!

Dołączona grafika

#96 Turtle

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:72
  • Imię:Jarek
  • Lokalizacja:kraków
Offline

Napisano 22.10.2013 21:50

Nie wyświetlało serwera, zapomniałem o tym że go zostawiłem w tle, po paru dniach sprawdziłem powtórnie gdy natknąłem się na działający HLDS, widać master servers dodał go z lekkim opóźnieniem, tego z dproto nadal nie było widać.

Odpaliłem 0.9.330, zobaczymy za kilka dni. 

 

 

Nie można edytować posta więc dodaje informację, że teraz serwer widać w master servers, dproto jak wyżej 0.9.330, więc raczej problem leży w najnowszej wersji, chyba że tylko ja mam z nią problemy? 


  • +
  • -
  • 0
cs.UMRZYJ.com - Odwiedź nas!

Dołączona grafika

#97 `Sernik

    `Profesjonalista !

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:269
  • Imię:Ernest
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.10.2013 14:16

Wiesz ja nie miałem okazji sprawdzać tego pod tym kątem. Problem z pewnością zostanie rozwiązany jakos w przyszłości. Jak na razie 0.9.330 jest najlepszą wersją.

 

 

Dproto 0.9.330 można pobrać tutaj: http://cs.rin.ru/for...hp?f=29&t=55986


Użytkownik `Sernik edytował ten post 23.10.2013 14:30

  • +
  • -
  • 1
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.67:27145
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.43:27015
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.66:27035

#98 `Sernik

    `Profesjonalista !

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:269
  • Imię:Ernest
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.10.2013 20:06

Nowa aktualizacja z dzisiaj

 

Załączony plik  dproto_0_9_351.zip   188,17 KB  13 Ilość pobrań

 

Wersja poprawia:

-Zabezpieczenia

-Błąd 

  • "Running out of free nodes"

-Poprawia jeden błąd na Windowsa

 

Niestety wersja NIE poprawia błędu z wyświetlaniem serwera na liście w "internet"


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.67:27145
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.43:27015
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.66:27035

#99 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 30.10.2013 20:17

Niestety wersja NIE poprawia błędu z wyświetlaniem serwera na liście w "internet"

I chyba nie poprawi (?)

 

[DOMYSŁY=ON]

Chyba to zależy bardziej od klienta CS, to znaczy klient CS wysyła wiadomość do serwerów Steam, a te uaktualniają status serwera (dodają gracza).

[/DOMYSŁY]


  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#100 `Sernik

    `Profesjonalista !

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:269
  • Imię:Ernest
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.10.2013 20:47

Oczywiście wiesz o co chodzi mądralo.

 

Chodzi o problem jaki miał użytkownik Turtle , a nie o ilość graczy w masterserverach....

Problem z nie wyświetlaniem się serwera w ogóle, co działa poprawnie w 0.9.330


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.67:27145
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.43:27015
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.66:27035




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych