Siema . Wczoraj napisałem 1 taki swój plugin do zombie plague / mod . Potrzebuje waszej pomocy .
Chciałbym to dodać do pluginu
- Aby był tylko dla Humana (klasy)
- Aby wybór klas sam się pokazywał co rundę . 10 sekund po rozpoczęciu nowej rundzie
- Jeżeli gracz chcę zmienić klasę na inną to aby nowa wybrana klasa zmieniła się po rozpoczęciu nowej rundy .
Plugin:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <core> #include <cstrike> #define PLUGIN "zp_humna_klasy" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Predator" new gMyMenu; public plugin_init() { register_plugin("zp_humna_klasy", "1.0", "Predator") register_clcmd("say /klasa","klasy") } public klasy(id){ gMyMenu=menu_create("Klasy Humana", "cbMyMenu"); menu_additem(gMyMenu, "Pancernik (Pancerz +50)", "Pancerz +50"); menu_additem(gMyMenu, "Skoczek (Grawitacja 0.50)", "Zwiekszona Grawitacja"); menu_additem(gMyMenu, "Szybki (Zwiekszony Speed)", "Zwiekszony Speed"); menu_additem(gMyMenu, "Ognisty (3x Napalm)", "3x Napalm"); menu_additem(gMyMenu, "Mrozny (3x Frost)", "3x Frost"); menu_additem(gMyMenu, "Swietlik (3x Flare)", "3x Flare"); menu_display(id, gMyMenu,0); return PLUGIN_HANDLED; } public cbMyMenu(id, menu, item){ switch(item){ case 0:{ set_user_armor(id, 50); } case 1:{ set_user_gravity (id, 0.50 ); } case 2:{ set_user_maxspeed (id, 300.0 ); } case 3:{ give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); } case 4:{ give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); } case 5:{ give_item(id, "weapon_smokegrenade"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); cs_set_user_nvg (id, 1); } } }
Proszę o pomoc .
Użytkownik Predator ;* edytował ten post 26.08.2013 08:05