Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Any] Vip Rooms (1.2.3)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7174
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 25.08.2013 21:34

It was something I had paid thetwistedpanda to make for me about a year ago for the Clocktown map project. However the plugin eventually became far too extensive for what the map required and became a donator type plugin. I hope everyone finds this plugin useful.

Dołączona grafika

Commands:

  • sm_warp <optional ID>: Opens a menu with predefined locations to warp to.
Convars:

  • sm_viprooms_version: (1.2.3) Vip Rooms: Version.
  • sm_viprooms_enable: (1/0, def. "1") Enables/disables all features of the plugin.
  • sm_viprooms_cancel_distance: (def. "0.0") The maximum distance a player can travel from his/her original teleport location before cancelling the teleport.
  • sm_viprooms_cancel_damage: (1/0, def. "1") If enabled, a teleport will be cancelled if the initiating client takes damage after initiating a teleport.
  • sm_viprooms_particle: : (<particle name>, def. "burningplayer_smoke") The desired particle to use for the teleport effect.
  • sm_viprooms_particle_red: (TF2 Only): (<particle name>, def. "flaregun_energyfield_red") The desired particle to use for the teleport effect on RED.
  • sm_viprooms_particle_blu (TF2 Only): (<particle name>, def. "flaregun_energyfield_blue") The desired particle to use for the teleport effect on BLU.
  • sm_viprooms_particle_offset: (def. "0 0 0") The desired offset to use for the particle: note, it's attached to the head!
  • sm_viprooms_allow_warping: (1/0, def. "1") If enabled, the sm_warp command will be available for use.
  • sm_viprooms_refresh_rate: (def. "0.33") The frequency, in seconds, that players are monitored for teleporting / warping.
  • sm_viprooms_cancel_menu: (def. "100") The maximum distance a player can move from away from a teleport location prompt before it no longer works.
  • sm_viprooms_notify_action: (-1/0 def. "-1") Determines who receives the notification that a player has teleported or warped. (-1 = Disabled, 0 = Everyone, otherwise the specified flag the user must possess, such as b)
Installation:

Place sm_viprooms.ini into your addons/sourcemod/configs folder.
Place sm_viprooms.smx into your addons/sourcemod/plugins folder.
Place sm_viprooms.phrases.txt. into your addons/sourcemod/translations folder.

Documented Changes:

Click to see ->



1.2.3 January 6, 2013



1.2.3 December 22, 2012





Attached Files Dołączona grafikasm_viprooms.ini (6.9 KB) Dołączona grafikaGet Plugin or Get Source (sm_viprooms.sp - 41.1 KB) Dołączona grafikasm_viprooms.phrases.txt (2.6 KB) Dołączona grafikasm_viprooms.zip (31.2 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych