←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
witam ma problem z stwozenie modela

kolo3311 - zdjęcie kolo3311 23.08.2013

witam próbowałem wiele razy zrobic lightballa ale nic z tego pomoze mi ktos o zrobiobic taki model

 lub dac to jest biala kula z czerwonym paskiem za soba jak lec

Odpowiedz

  • +
  • -
Vasto_Lorde - zdjęcie Vasto_Lorde 23.08.2013

Zrób obrazek kuli, zapisz w formacie .bmp (rozmiar około 30px x 30px). Stwórz nowego sprite'a za pomocą - Sprite Explorer właśnie z tym obrazkiem. (File -> New Sprite. Pojawia się okienko, klikasz next, potem add, wybierasz obrazek, który stworzyłeś. Klikasz next i wybierasz miejsce zapisu oraz nazwę. W Texture format zaznaczasz Additive - ale pamiętaj, obrazek kuli nie może być biały, tylko szary. Dalej kilikasz 2 razy next i Finish. Gotowe.)

Teraz dajmy na to przykładowa klasa z rakietą, którą przerobimy na klasę z lightballem (zmienimy po prostu model rakiety).

Spoiler
 
Załóżmy, że sprite nazwałeś light_b.spr. I wsadziłeś go na FTP serwera do ścieżki: cstrike/sprites/
Teraz w kodzie, w public plugin_precache() zamiast:

precache_model("models/rpgrocket.mdl");
Dajesz:

precache_model("sprites/light_b.spr");
W public cod_class_skill_used(id) zamiast:
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
Dajesz
entity_set_model(Ent, "sprites/light_b.spr");

Kompilujesz i gotowe.

 

(Poradnik przedstawia zrobienie lightballa poprzez .spr. Jest łatwiejszy i szybszy. Jeśli koniecznie chcesz model - nie mogę pomóc, nie umiem tworzyć modeli)

Odpowiedz

kolo3311 - zdjęcie kolo3311 24.08.2013

a jak zrobic moc zeby ladowala sie na nozu ze napszykalad naladuje sie i dostaje 1 rakiete

Odpowiedz