witam ma problem z stwozenie modela
kolo3311
23.08.2013
witam próbowałem wiele razy zrobic lightballa ale nic z tego pomoze mi ktos o zrobiobic taki model
lub dac to jest biala kula z czerwonym paskiem za soba jak lec
Vasto_Lorde
23.08.2013
Zrób obrazek kuli, zapisz w formacie .bmp (rozmiar około 30px x 30px). Stwórz nowego sprite'a za pomocą - Sprite Explorer właśnie z tym obrazkiem. (File -> New Sprite. Pojawia się okienko, klikasz next, potem add, wybierasz obrazek, który stworzyłeś. Klikasz next i wybierasz miejsce zapisu oraz nazwę. W Texture format zaznaczasz Additive - ale pamiętaj, obrazek kuli nie może być biały, tylko szary. Dalej kilikasz 2 razy next i Finish. Gotowe.)
Teraz dajmy na to przykładowa klasa z rakietą, którą przerobimy na klasę z lightballem (zmienimy po prostu model rakiety).
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
precache_model("sprites/light_b.spr");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
entity_set_model(Ent, "sprites/light_b.spr");
Kompilujesz i gotowe.
(Poradnik przedstawia zrobienie lightballa poprzez .spr. Jest łatwiejszy i szybszy. Jeśli koniecznie chcesz model - nie mogę pomóc, nie umiem tworzyć modeli)
kolo3311
24.08.2013
a jak zrobic moc zeby ladowala sie na nozu ze napszykalad naladuje sie i dostaje 1 rakiete