Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

witam ma problem z stwozenie modela

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 kolo3311

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:115
  • Imię:patryk
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 23.08.2013 20:31

witam próbowałem wiele razy zrobic lightballa ale nic z tego pomoze mi ktos o zrobiobic taki model

 lub dac to jest biala kula z czerwonym paskiem za soba jak lec



#2 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 23.08.2013 21:41

Zrób obrazek kuli, zapisz w formacie .bmp (rozmiar około 30px x 30px). Stwórz nowego sprite'a za pomocą - Sprite Explorer właśnie z tym obrazkiem. (File -> New Sprite. Pojawia się okienko, klikasz next, potem add, wybierasz obrazek, który stworzyłeś. Klikasz next i wybierasz miejsce zapisu oraz nazwę. W Texture format zaznaczasz Additive - ale pamiętaj, obrazek kuli nie może być biały, tylko szary. Dalej kilikasz 2 razy next i Finish. Gotowe.)

Teraz dajmy na to przykładowa klasa z rakietą, którą przerobimy na klasę z lightballem (zmienimy po prostu model rakiety).

Spoiler
 
Załóżmy, że sprite nazwałeś light_b.spr. I wsadziłeś go na FTP serwera do ścieżki: cstrike/sprites/
Teraz w kodzie, w public plugin_precache() zamiast:

precache_model("models/rpgrocket.mdl");
Dajesz:

precache_model("sprites/light_b.spr");
W public cod_class_skill_used(id) zamiast:
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
Dajesz
entity_set_model(Ent, "sprites/light_b.spr");

Kompilujesz i gotowe.

 

(Poradnik przedstawia zrobienie lightballa poprzez .spr. Jest łatwiejszy i szybszy. Jeśli koniecznie chcesz model - nie mogę pomóc, nie umiem tworzyć modeli)


  • +
  • -
  • 1

#3 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 23.08.2013 21:50

Coś o modelach

http://mrl.nyu.edu/~...22/modeling.pdf


  • +
  • -
  • 1

#4 kolo3311

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:115
  • Imię:patryk
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 24.08.2013 19:23

a jak zrobic moc zeby ladowala sie na nozu ze napszykalad naladuje sie i dostaje 1 rakiete







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych