Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Jak zarejestrować ten plugin?


Najlepsza odpowiedź Engi, 22.08.2013 09:47

A no tak, bo trzeba dodać public :D

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_logevent("rozbraja", 3, "2=Planted_The_Bomb");
	
}

public rozbraja(id)
{
	new bomb  = find_ent_by_model(-1, "grenade", "models/w_c4.mdl")
	if(is_valid_ent(bomb)){
		if(cs_get_c4_defusing(bomb))
		{
			client_print(id , print_center, "%s rozbraja bombe")
		}
		else
		{
			client_print(id, print_center, "%s przerwal rozbrajanie bomby")
		}
	}
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Predator ;*

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:50
  • Imię:Wojciech
  • Lokalizacja:Koronowo
Offline

Napisano 22.08.2013 07:55

Siema . Jak zarejestrować ten plugin . Tzn w rejestracji jak go zarejestrować . ?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
}
new bomb  = find_ent_by_model(-1, "grenade", "models/w_c4.mdl")
if(is_valid_ent(bomb)){
	if(cs_get_c4_defusing(bomb))
	{
		client_print(id , print_center, "%s rozbraja bombe")
	}
	else
	{
		/client_print(id, print_center, "%s przerwalw rozbrajanie bomby")
	}
}


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.08.2013 08:55

Siema . Jak zarejestrować ten plugin . Tzn w rejestracji jak go zarejestrować . ?

 

:huh:

Trochę jaśniej proszę


  • +
  • -
  • 0

#3 Predator ;*

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:50
  • Imię:Wojciech
  • Lokalizacja:Koronowo
Offline

Napisano 22.08.2013 09:10

Mamy to

new bomb  = find_ent_by_model(-1, "grenade", "models/w_c4.mdl")
if(is_valid_ent(bomb)){
	if(cs_get_c4_defusing(bomb))
	{
		client_print(id , print_center, "%s rozbraja bombe")
	}
	else
	{
		/client_print(id, print_center, "%s przerwal rozbrajanie bomby")

}

}

i w register_ co wpisać aby to new bomb było zarejestrowane?

 

 

// Sorry dopiero się uczę .

 

 


Użytkownik Predator ;* edytował ten post 22.08.2013 09:13

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#4 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 22.08.2013 09:16

po 1. nie dodales biblioteki cstrike :)


  • +
  • -
  • 0

#5 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 22.08.2013 09:19

Dodaj moduły

#include <cstrike>
#include <engine>

usuń "/" sprzed "client_print"
i skompiluj plugin
  • +
  • -
  • 0

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44


#6 Predator ;*

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:50
  • Imię:Wojciech
  • Lokalizacja:Koronowo
Offline

Napisano 22.08.2013 09:20

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
}


new bomb  = find_ent_by_model(-1, "grenade", "models/w_c4.mdl")
if(is_valid_ent(bomb)){
	if(cs_get_c4_defusing(bomb))
	{
		client_print(id , print_center, "%s rozbraja bombe")
	}
	else
	{
		client_print(id, print_center, "%s przerwal rozbrajanie bomby")
	}
}


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Invalid function or declaration on line 20
Error: Invalid function or declaration on line 21
Error: Invalid function or declaration on line 25
Warning: Symbol is never used: "bomb" on line 31

3 Errors.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Wojtek\Moje dokumenty\AMX Studio\test.amx (compile failed).
 


Użytkownik Predator ;* edytował ten post 22.08.2013 09:24

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#7 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 22.08.2013 09:21

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
}


new bomb  = find_ent_by_model(-1, "grenade", "models/w_c4.mdl")
if(is_valid_ent(bomb)){
	if(cs_get_c4_defusing(bomb))
	{
		client_print(id , print_center, "%s rozbraja bombe")
	}
	else
	{
		/client_print(id, print_center, "%s przerwal rozbrajanie bomby")
	}
}
}

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Invalid function or declaration on line 19
Error: Invalid function or declaration on line 20
Error: Invalid function or declaration on line 24
Warning: Symbol is never used: "bomb" on line 30

3 Errors.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Wojtek\Moje dokumenty\AMX Studio\test.amx (compile failed).



Ktoś tu zapomniał o module engine
  • +
  • -
  • 0

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44


#8 Predator ;*

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:50
  • Imię:Wojciech
  • Lokalizacja:Koronowo
Offline

Napisano 22.08.2013 09:27

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
}


new bomb  = find_ent_by_model(-1, "grenade", "models/w_c4.mdl")
if(is_valid_ent(bomb)){
	if(cs_get_c4_defusing(bomb))
	{
		client_print(id , print_center, "%s rozbraja bombe")
	}
	else
	{
		/client_print(id, print_center, "%s przerwal rozbrajanie bomby")
	}
}
}

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Invalid function or declaration on line 19
Error: Invalid function or declaration on line 20
Error: Invalid function or declaration on line 24
Warning: Symbol is never used: "bomb" on line 30

3 Errors.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Wojtek\Moje dokumenty\AMX Studio\test.amx (compile failed).

 



Ktoś tu zapomniał o module engine

 

Poprawione sprawdź mój post wyżej .


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#9 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 22.08.2013 09:36

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
}


new bomb  = find_ent_by_model(-1, "grenade", "models/w_c4.mdl")
if(is_valid_ent(bomb)){
	if(cs_get_c4_defusing(bomb))
	{
		client_print(id , print_center, "%s rozbraja bombe")
	}
	else
	{
		/client_print(id, print_center, "%s przerwal rozbrajanie bomby")
	}
}
}

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Invalid function or declaration on line 19
Error: Invalid function or declaration on line 20
Error: Invalid function or declaration on line 24
Warning: Symbol is never used: "bomb" on line 30

3 Errors.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Wojtek\Moje dokumenty\AMX Studio\test.amx (compile failed).

 



Ktoś tu zapomniał o module engine

 

:mur: :mur: :mur:

 

Polecam użyć modułu csx oraz pokombinować z wychwyceniem komendy +use

A także poczytać parę poradników znajdujących się w dziale Tutoriale


  • +
  • -
  • 0

#10 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 22.08.2013 09:47   Najlepsza odpowiedź

A no tak, bo trzeba dodać public :D

 
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_logevent("rozbraja", 3, "2=Planted_The_Bomb");
	
}

public rozbraja(id)
{
	new bomb  = find_ent_by_model(-1, "grenade", "models/w_c4.mdl")
	if(is_valid_ent(bomb)){
		if(cs_get_c4_defusing(bomb))
		{
			client_print(id , print_center, "%s rozbraja bombe")
		}
		else
		{
			client_print(id, print_center, "%s przerwal rozbrajanie bomby")
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 0

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44


#11 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 22.08.2013 09:50

        register_event("SendAudio", "BombaRozbrojona", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF");
	register_event("BarTime", "RozbrajaBombe", "be", "1=10", "1=5");

Brak funkcji dla tych eventów.


Użytkownik HubertTM edytował ten post 22.08.2013 09:50

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#12 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 22.08.2013 10:24

Pamiętajmy że pisanie w pawnie to nie tylko Ctrl+c i Ctrl+v bo tak się do niczego nie dojdzie (bynajmniej nie prędko). Jak już kopiujesz kod z jakiegoś miejsca to musisz pomyśleć gdzie go użyć. Mamy tu żywy przykład jeśli kopiujesz już z dokumentacji to zanim skopiujesz pomyśl w jakim miejscu możesz go użyć aby działał :D

 

 

Jak zarejestrować ten plugin

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

Plugin zarejestrowany poprawnie :D

 

 

 

i w register_ co wpisać aby to new bomb było zarejestrowane?

Najlepiej poczytać w dokumentacji o ciekawych eventach :D

 

Osobiście polecił bym zarejestrowanie thinka c4  poprzez hamsandwich`a (jeśli chcemy wychwycić moment rozpoczęcia i zakończenia rozbrajania bez względu czy przestaniemy rozbrajać w połowie czy też rozbroimy naszą paczuszkę)

 

 

 

Polecam użyć modułu csx oraz pokombinować z wychwyceniem komendy +use
A także poczytać parę poradników znajdujących się w dziale Tutoriale

Ani wychwycenie komendy +use ani moduł csx nie oferuje wychwycenia momentu zakończenia rozbrajania (bez względu czy przestaniemy rozbrajać w połowie czy też rozbroimy naszą paczuszkę :D)

 

 

 


  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#13 Fail

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -15
Tragedia

  • Postów:134
  • Lokalizacja:z forum
Offline

Napisano 22.08.2013 14:25

http://amxx.pl/index...ection=register

 

dajesz nazwe pluginu, haslo do pluginu i email pluginu i mozesz go rejestrowac do woli az do sktuku. -- nazywaj tematy zgodnie z problemem to sie nauczysz...






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych