Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prosba o 9 Klas "Snajper"

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mr.Ja

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 20.08.2013 16:07

Hej!

Snajper-1/3 z awp|AWP i USP

Scouter-1/4 z scouta 1 rakieta | Scout i USP

Strzelec-5 dmg +int z usp (2int +1dmg) | USP

Skoczek-Ma line spidermana | M4A1

Teleporter-Teleportuje sie co 10 sek | Uzi

 

Premki

Mroczny komandos-1/6 z M4A1, 1/1 z kosy, podczas trzymania kosy 15/255 widocznosci | M4A1 (Admin_level_G)

Agent- 1/7 z kazdej broni 10/255 widocznosci | MP5(Admin_level_G) 

Strzelec Ognia 1/7 z Mp5, 2 rakiety (75dmg + int) | MP5 (Admin_level_H)

Super Ninja - 0/255 widocznosci | TYLKO NOZ (Admin_level_H)

 

 

Super premki

Assasyn-Ma 1/2 z AWP 1/1 z kosy 15/255 Podczas kucania na nożu 2 rakiety | M4A1 AWP  (Admin_level_F)

ShootMan-Ma 1/5 na drop broni wroga, 1/4 na oślepienie, 5dmg + int (2 int = 1 dmg) | AK M4A1  (Admin_level_E)

 



#2 Play 4FuN

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 418
Wszechobecny

  • Postów:691
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 20.08.2013 16:14

Załączony plik  codclass_snajper.sma   1,25 KB  16 Ilość pobrań
  codclass_snajper.amxx


  • +
  • -
  • 1

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#3 Tali

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:56
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 20.08.2013 16:44

Załączony plik  codclass_SuperNinja.sma   968 bajtów  57 Ilość pobrań
  codclass_SuperNinja.amxx



Załączony plik  codclass_Scouter.sma   3,84 KB  66 Ilość pobrań
  codclass_Scouter.amxx

#4 Mr.Ja

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 20.08.2013 16:50

+ leci :)



#5 Tali

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:56
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 20.08.2013 16:54

Załączony plik  codclass_Assasyn.sma   4,52 KB  11 Ilość pobrań
  codclass_Assasyn.amxx



#6 Mr.Ja

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 20.08.2013 19:26

Ref



#7 SpontaN

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.08.2013 21:55

Coś nie mogę dodać do załączonych plików :/

Użytkownik SpontaN edytował ten post 20.08.2013 21:55

  • +
  • -
  • 0

#8 Pr0 Ogar970

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:33
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Mielec
Offline

Napisano 21.08.2013 07:44

Łap Agenta :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Agent";
new const opis[]    = "Posiada 1/7 z kazdej broni , slabo jest widoczny.";
new const bronie    = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Agent] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 7) != 1 )
		return HAM_IGNORED;

	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_HANDLED;
}

łap Super Ninje :
#include 
#include 
#include 
#include 
        
new const nazwa[]   = "Super Ninja";
new const opis[]    = "0/255 widocznosci | TYLKO NOZ";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Super Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}

Użytkownik CheQ edytował ten post 21.08.2013 08:47

ZAPRASZAM NA START SERVERA COD MOD COUNTER-STRIKE 1.6 12.08.2013 Godzina: 11
IP : 188.165.218.42:27102
Free VIP 5 dni , Nie Czekaj ! Dołącz Już Teraz.
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych