Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zabawy na JailBreak


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 AdamBialy61

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 19.08.2013 19:40

Chodzi mi o zabawy jailbreak takie jak

-Wojna na granaty

-Dzien spartan

-Dzien łowcy

-Chowanie butelki

 

Wojne na granaty posiadam ale nie dostaje sie na niej granatów moze ktos to przerobic?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <jailbreak>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Wojna na Granaty"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Dr.Hax & Cypis"

new id_zabawy;

public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

        id_zabawy = jail_register_game("Wojna na granaty"); //wymagane jest to do rejstracji zabawy
}

/*
setting[0] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia
setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego
setting[2] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych
setting[3] - menu broni, jak na 1 ustawiomy to ct nie pojawi sie menu bron i nie beda mogli podnosic broni
setting[4] - zablokowanie podnoszenie dla tt i dropa broni, jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac
setting[5] - menu broni, jak na 1 to mozna wybrac bron z menu przy uzyciu native jail_set_user_weapons(id)
setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie
setting[7] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy
*/

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{    
        static szTime[12];
        if(day == id_zabawy)
        {
                format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-60); //zwraca czas kiedy zabawa sie rozpocznie
                formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Wojna miedzy wiezniami^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime); //ustawia inforamcje na hud
                szInfo = "Dzisiaj jest Wojna na granaty"; //ustawia inforamcje na hud

                jail_set_prisoners_micro(true, true); //wlaczenie mikrofonu dla TT
                jail_set_ct_hit_tt(true); //ct nie moze zabic tt        
                jail_set_god_ct(true); //ct jest niesmiertelne

                setting[0] = 1; //ustawia dane dnia
                setting[1] = 1; //ustawia dane dnia
                setting[2] = 1; //ustawia dane dnia

                setting[4] = 1 //ustawia dane dnia
                setting[6] = 0; //ustawia dane dnia
        }
}

public OnDayStartPost(day)
{
        if(day == id_zabawy)
        {
                jail_open_cele(); //otworzenie cel po frezztime
                jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za"); //30 - oznacza ilosc czasu do rozpoczecia zabawy (do wywolania forwardu OnGameHudEnd)
        }
}

public OnGameHudEnd()
{
        if(jail_get_play_game_id() == id_zabawy)
        {
                jail_set_prisoners_fight(true, false, true); // wlaczenie walki dla wiezniow
        }
}

public SpawnedEvent(id){
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE,999);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 0

#2 BaRa

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:9
  • Lokalizacja:Gdansk
Offline

Napisano 19.08.2013 20:06

Masz butelke

:> http://amxx.pl/topic...owanie-butelki/



#3 AdamBialy61

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 19.08.2013 20:13

dzięki. A masz moze jakies inne? :(


  • +
  • -
  • 0

#4 BaRa

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:9
  • Lokalizacja:Gdansk
Offline

Napisano 19.08.2013 20:14

Nie :c ale znam typa co za 6 - 7 zl upchna by ci Dzien Matrix I dzien spartan w ktorm sie zmieniaja modele :> jak cos to pisz i proszę o plusa za lina :>



#5 BaRa

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:9
  • Lokalizacja:Gdansk
Offline

Napisano 19.08.2013 20:17

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "[Jail] dzien awp"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Tytanowy~"

new id_wojnagtt;

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    id_wojnagtt = jail_register_game("Wojna na granaty ( TT vs CT")
}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound){
    
    static szTime[12];
    if(day == id_wojnagtt){
        
        format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
        formatex(szInfo2, 511, "^n^n Wszyscy dostaja 200 granatow^nWiezniowie musza zniszczyc klawiszy", szTime, szTime);
        
        
        jail_set_prisoners_micro(true, true);
        jail_set_ct_hit_tt(true);
        jail_set_tt_hit_ct(true);
        jail_set_god_ct(true);
        jail_set_god_tt(true);
        
        
        setting[0] = 1;
        setting[1] = 1;
        setting[2] = 1;
        setting[4] = 3;
        
        for(new i=1; i<=get_maxplayers(); i++){
            if(is_user_alive(i)){
                if(cs_get_user_team(i) & CS_TEAM_CT){
                    set_user_health(i, 1500)
                    
                }
            }
        }
    }
}


public OnDayStartPost(day){
    if(day == id_wojnagtt){
        jail_open_cele();
        jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za");
    }
}

public OnGameHudEnd(){
    static day;
    day = jail_get_play_game_id();
    if(day == id_wojnagtt){
        jail_set_ct_hit_tt(false);
        jail_set_tt_hit_ct(false);
        jail_set_all_speed(250.0, 2)
        jail_set_god_ct(false);
        jail_set_god_tt(false);
        for(new i=1; i<=get_maxplayers(); i++){
            strip_user_weapons(i);
            give_item(i, "weapon_hegrenade");
            cs_set_user_bpammo(i, CSW_HEGRENADE, 999)
        }
    }
}



//stock
stock jail_set_all_speed(Float:speed, team){
    for(new i=1; i<=MAX; i++){
        if(!is_user_alive(i) ||get_user_team(i) != team)
            continue;
        jail_set_user_speed(i, speed);
        
    }
}
 

tu masz naprawino granat Day



#6 AdamBialy61

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 20.08.2013 23:26

nie dziala ten granat day. Poniewaz tylko jeden z tt dostaje granaty i ct bron....


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych