public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
 
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
 
    if(punkty_gracza[id] < 1)
        return PLUGIN_CONTINUE;
 
    new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
    new limit_int, limit_zdr, limit_kon, limit_wyt;
    limit_int = limit_poziomu/2;
    limit_zdr = limit_poziomu/2;
    limit_kon = limit_poziomu/2;
    limit_wyt = limit_poziomu/2;
 
    switch(item)
    {
        case 0:
        {    
            if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
            {
                inteligencja_gracza[id]++;
                punkty_gracza[id]--;
            }
            else
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");
 
 
        }
        case 1:
        {    
            if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
            {
                zdrowie_gracza[id]++;
                punkty_gracza[id]--;
            }
            else
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
        }
        case 2:
        {    
            if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
            {
                wytrzymalosc_gracza[id]++;
                punkty_gracza[id]--;
            }
            else
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");
 
        }
        case 3:
        {    
            if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
            {
                kondycja_gracza[id]++;
                punkty_gracza[id]--;
            }
            else
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
        }
        case 4:
        {    
            if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
            {
                if(punkty_gracza[id] < 10)
                {
                    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
                }
                else
                {
                    if(inteligencja_gracza[id] + 10 <= limit_int)
                    {
                        inteligencja_gracza[id] += 10;
                        punkty_gracza[id] -= 10;
                    }
                    else
                    {
                        new punktydododania;
                        punktydododania = limit_int - inteligencja_gracza[id];
                        inteligencja_gracza[id] += punktydododania;
                        punkty_gracza[id] -= punktydododania;
                    }
                }
            }
            else
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");
 
 
        }
        case 5:
        {    
            if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
            {
                if(punkty_gracza[id] < 10)
                {
                    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
                }
                else
                {
                    if(zdrowie_gracza[id] + 10 <= limit_zdr)
                    {
                        zdrowie_gracza[id] += 10;
                        punkty_gracza[id] -= 10;
                    }
                    else
                    {
                        new punktydododania;
                        punktydododania = limit_zdr - zdrowie_gracza[id];
                        zdrowie_gracza[id] += punktydododania;
                        punkty_gracza[id] -= punktydododania;
                    }
                }
            }
            else
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
        }
        case 6:
        {    
            if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
            {
                if(punkty_gracza[id] < 10)
                {
                    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
                }
                else
                {
                    if(wytrzymalosc_gracza[id] + 10 <= limit_wyt)
                    {
                        wytrzymalosc_gracza[id] += 10;
                        punkty_gracza[id] -= 10;
                    }
                    else
                    {
                        new punktydododania;
                        punktydododania = limit_wyt - wytrzymalosc_gracza[id];
                        wytrzymalosc_gracza[id] += punktydododania;
                        punkty_gracza[id] -= punktydododania;
                    }
                }
            }
            else
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");
 
        }
        case 7:
        {    
            if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
            {
                if(punkty_gracza[id] < 10)
                {
                    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
                }
                else
                {
                    if(kondycja_gracza[id] + 10 <= limit_kon)
                    {
                        kondycja_gracza[id] += 10;
                        punkty_gracza[id] -= 10;
                    }
                    else
                    {
                        new punktydododania;
                        punktydododania = limit_kon - kondycja_gracza[id];
                        kondycja_gracza[id] += punktydododania;
                        punkty_gracza[id] -= punktydododania;
                    }
                }
            }
            else
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
        }
        case 8:
        {    
            if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
            {
                if(punkty_gracza[id] > limit_int - inteligencja_gracza[id])
                {
                    punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + inteligencja_gracza[id] - limit_int;
                    inteligencja_gracza[id] = limit_int;
                }
                else
                {
                    inteligencja_gracza[id] = inteligencja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
                    punkty_gracza[id] = 0;
                }
            }
            else
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");
 
 
        }
        case 9:
        {    
            if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
            {
                if(punkty_gracza[id] > limit_zdr - zdrowie_gracza[id])
                {
                    punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + zdrowie_gracza[id] - limit_zdr;
                    zdrowie_gracza[id] = limit_zdr;
                }
                else
                {
                    zdrowie_gracza[id] = zdrowie_gracza[id] + punkty_gracza[id];
                    punkty_gracza[id] = 0;
                }
            }
            else
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
        }
        case 10:
        {    
            if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
            {
                if(punkty_gracza[id] > limit_wyt - wytrzymalosc_gracza[id])
                {
                    punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + wytrzymalosc_gracza[id] - limit_wyt;
                    wytrzymalosc_gracza[id] = limit_wyt;
                }
                else
                {
                    wytrzymalosc_gracza[id] = wytrzymalosc_gracza[id] + punkty_gracza[id];
                    punkty_gracza[id] = 0;
                }
            }
            else
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");
 
        }
        case 11:
        {    
            if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
            {
                if(punkty_gracza[id] > limit_kon - kondycja_gracza[id])
                {
                    punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + kondycja_gracza[id] - limit_kon;
                    kondycja_gracza[id] = limit_kon;
                }
                else
                {
                    kondycja_gracza[id] = kondycja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
                    punkty_gracza[id] = 0;
                }
            }
            else
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
        }
    }
 
    if(punkty_gracza[id] > 0)
        PrzydzielPunkty(id);
 
    return PLUGIN_CONTINUE;
}