Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie moge zrobic klasy w generatorze ;c:/


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebeq1697

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.08.2013 13:14

Witam, dzis chcailem zrobic o to klase:

 

nazwa: Pokerzysta-Rowerzysta[P]

Posiada: m4a1, TMP, AWP Deagle P288

Umiejetnosci: Multijump 9999, 1/20 z kaædej broni, grawitacja 600, kazdy granat nie widzialny na nozu


  • +
  • -
  • 0

#2 (Kalifta)

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:83
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:30km od Grudziądza
Offline

Napisano 15.08.2013 13:57

 

Spoiler

 

masz i nie marudź :P


CoD Unikat - 99%

CoD + Paint Ball - 10%

CoD + Spolszczony DM - 5%

W planach:

CoD Pro (Odpicowany silnik, unikatowe klasy, perki i pluginy, awanse i wysokiej jakości modele broni)   

CoD MW Edition (Nazwy klas odpowiadające bohaterom serii Call of Duty MW, modele broni i całkowicie przerobiony silnik)


#3 Amito

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:14
  • GG:
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Pcim
Offline

Napisano 15.08.2013 14:12

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Pokerzysta-Rowerzysta[P]";
new const opis[]    = "Multijump 9999, 1/20 z kaædej broni, grawitacja 600, kazdy granat nie widzialny na nozu";
new const bronie    = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

   
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Pokerzysta-Rowerzysta[P]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 9999;

	return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 20) != 1 )
		return HAM_IGNORED;

	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_HANDLED;
}

Zrobione w generatorze i nie mów, że się nie da :> Nie napisałeś jakie ma mieć początkowe statystyki, więc pozostawiłem na 0. Jeśli będziesz potrzebował zmienić to pisz na jakie.


Użytkownik Amito edytował ten post 15.08.2013 14:13

  • +
  • -
  • 0

#4 sebeq1697

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.08.2013 12:50

Okej! Dziękuje wszystkim!

U mnie w generatorze na amxx nie działało, nie wiem co było nie tak. Pomogliście :3


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych