Witam.
Nie wiem dlaczego nie dziala w tych klasa u Kapitana "1/1 z AWP oraz 1/2 z HE" a u Komandora "1/1 z kosy"
Pomoże ktoś??
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <fun> #include <cstrike> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Kapitan[MegaPremium]"; new const opis[] = "Posiada 2 rakiety,dodatkowy skok, 1/2 z HE i 1/1 z AWP."; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1) new const zdrowie = 20; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 5; new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
Komandor
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <fun> new const nazwa[] = "Komandor[Premium]"; new const opis[] = "Dostaje Famasa, ma 1/1 z kosy (prawy przycisk), ma mniejszą grawitacje, jest szybki."; new const bronie = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_FLASHBANG); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 70; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "[Komandor[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0); give_item(id, "weapon_flashbang"); cs_set_user_defuse(id, 1); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) {
Użytkownik Wiesio edytował ten post 11.08.2013 14:18