Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin loading sound


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 l0Rev.0

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Imię:DAwid
  • Lokalizacja:Brdów
Offline

Napisano 09.08.2013 19:36

Mógłby ktoś przerobić ten plugin,bo gryzie się z rounsound'ami. Bo ten plugin włącza muze przy wchodzeniu na serwer a po wybraniu teamu wyłącza ale przy tym rounsondy też się wyłączają przy nowej rundzie czyli grają w wygranej/przegranej rundzie a jak runda jest nowa to się wyłączają.
 

//Loading Music Also In Spectator Mode
//by Torch
//MP3 ONLY
//Copy MP3 file to sound/misc/loading.mp3
//Music will still play after the player has joined server until he chooses a team.
//Music will start playing again if the person goes back to spectator mode
//(not DEAD spectator, only Team Select>Spectator)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

new bool:playing[32]

public plugin_init() {
    register_plugin("Loading Song","1.0","Torch")
    register_event( "ResetHUD", "song","b" )
    register_event("TextMsg","song","b","2&#Spec_Mode")
    for (new i=0;i<32;i++)
    {
        playing[i]=false
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache() {
    precache_sound("misc/loading.mp3")
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_connect(id) {
    play_song(id)
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public play_song(id) {
    client_cmd(id,"mp3 loop sound/misc/loading.mp3")
    return PLUGIN_HANDLED
}

public play_song_task(params[],id) {
    new player = params[0]
    client_cmd(player,"mp3 loop sound/misc/loading.mp3")
    return PLUGIN_HANDLED
}

public song(id) {
    new CsTeams:team
    team = cs_get_user_team(id)

    if ((team==CS_TEAM_SPECTATOR)||(team==CS_TEAM_UNASSIGNED))
    {
        if (playing[id]==false)
        {
            new params[1]
            params[0]=id
            set_task(0.5,"play_song_task",0,params,1,"a",1)
            playing[id]=true
        }
    }
    else
    {
            client_cmd(id,"mp3 stop")
            playing[id]=false
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych