Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o 2 klasy, m. in. Roach

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Camper.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.08.2013 06:55

Klasa: Pułkownik[Premium] (ADMIN_LEVEL_H)

Inteligencja: 0
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 50

Broń: m3, elites, hegrenade

Opis: Posiada 2 miny, podwójny skok oraz dodatkowe 15 dmg z m3.

Klasa: Roach

Inteligencja: 0
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: -20
Kondycja: 35

Broń: xm1014

Opis: Posiada większy dmg z pompy (+ 15 dmg).
  • +
  • -
  • 0

#2 Jamdzam

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 06.08.2013 13:32

proszę

Spoiler

Użytkownik Jamdzam edytował ten post 06.08.2013 13:37

  • +
  • -
  • 0

Sprawdź to !

COD By Jamdzam_v3

 


#3 pjechacz

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:52
  • Lokalizacja:Siemianowice
Offline

Napisano 06.08.2013 14:12

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Pulkownik (Premium)";
new const opis[]    = "Posiada 2 miny, podwójny skok oraz dodatkowe 15 dmg z m3.";
new const bronie    = (1<<CSW_M3);
new const zdrowie   = 25;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Pjechacz");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");

    register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");

    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);

   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public plugin_precache()
{

    precache_model(modelMiny);
    sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");

}

public client_disconnect(id)
{

    new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
    while(entMiny > 0)
    {
        if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
            remove_entity(entMiny);
        entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
    }

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Pulkownik (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }

    ilosc_min_gracza[id] = 2;
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{
        
    if (!ilosc_min_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
    }
    else
    {

        ilosc_min_gracza[id]--;

        new Float:origin[3];
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

        new ent = create_entity("info_target");
        entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
        entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
        entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
        entity_set_origin(ent, origin);
        entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

        entity_set_model(ent, modelMiny);
        entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

        drop_to_floor(ent);

        set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
    }
}

public fwSpawn_Miny(id)
{
    if(is_user_alive(id))
        ilosc_min_gracza[id] = 2;
}

public DotykMiny(ent, id)
{
    if(!is_valid_ent(ent))
        return;

    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
    if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
    {
        new Float:fOrigin[3];
        entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

        new iOrigin[3];
        for(new i=0;i<3;i++)
            iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

        message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
        write_byte(TE_EXPLOSION);
        write_coord(iOrigin[0]);
        write_coord(iOrigin[1]);
        write_coord(iOrigin[2]);
        write_short(sprite_blast_miny);
        write_byte(32);
        write_byte(20);
        write_byte(0);
        message_end();

        new entlist[33];
        new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

        for (new i=0; i < numfound; i++)
        {
            new pid = entlist[i];

            if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
                continue;

            cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
        }
        remove_entity(ent);
    }
}

public NowaRunda_Miny()
{
    new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
    while(entMiny > 0)
    {
        remove_entity(entMiny);
        entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
    }
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 2;

    return FMRES_IGNORED;
}

łap pulkownika



#4 Jamdzam

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 06.08.2013 19:48

ja mu dalem 2 klasy od razu no ale tez sie starales ^^

 


  • +
  • -
  • 0

Sprawdź to !

COD By Jamdzam_v3

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych