Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Prosba o 7 klas min Major

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 dredziox

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:186
Offline

Napisano 06.08.2013 03:37

Nazwa: Major

Opis: Podczas kucania ma zmniejszony Elimnator broni lub ogarniczony rozrzut. 1/14 szans na zabicie z kazdej broni.

Bronie: TMP , MP5

Statystyki: 

Zdrowie: -80

Kondycja: -80

Inteligencja: -80

Wytzymałość: -80

 

 

Nazwa: Elektryk

Opis: Klasa moze co 5 skund puszczac pioruny (1000 int = +10 DMG) , 1/14 szans na zabicie z kazdej broni

Bronie: SG552 , P90 oraz Deagle

Statystyki: 

Zdrowie: 100

Kondycja: 10

Inteligencja: 0

Wytzymałość: 20

 

 

Nazwa: Grom

Opis: Widoczność na nozu spada do  50  podczas chodzenia na skift , 1/1 z  noza (PPM)

Bronie: MAC 10 , Glock18

Statystyki: 

Zdrowie: 300

Kondycja: 500

Inteligencja: 100

Wytzymałość: 300

 

 

Nazwa: Rakietowiec

Opis: Klasa jest szybka , oraz ma 3 rakietki , 1/11 szans na zabicie z UMP

Bronie: UMP , Glock18

Statystyki: 

Zdrowie: 100

Kondycja: 500

Inteligencja: 100

Wytzymałość: 100

Klasa od lvl 45001 

 

 

Nazwa: Osama

Opis: Posiada 1 rakietke oraz ma 1/14 szans na zabicie z AUG

Bronie: AUG , Glock18

Statystyki: 

Zdrowie: -50

Kondycja: -200

Inteligencja: -100

Wytzymałość: -50

 

 

Nazwa: Gangster

Opis: Posiada 1/12 z P90

Bronie: P90  , Deagle

Statystyki: 

Zdrowie: 20

Kondycja: 10

Inteligencja: 5

Wytzymałość: 5

Klasa od lvl 5000

 

 

Nazwa: Zamachowiec

Opis: Wybucha po smierci zadajac obrazenia uzelaznione od inteligencji , 1/8 szans na zabicie z FAMASA

Bronie: FAMAS , P228

Statystyki: 

Zdrowie: 500

Kondycja: 50

Inteligencja: 100

Wytzymałość: 200

Klasa premium

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



#2 cherriEE

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:57
  • Imię:Oskar
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.08.2013 10:52

Grom :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Grom";
new const opis[]    = "Widoczność na nozu spada do  50  podczas chodzenia na skift , 1/1 z  noza (PPM)";
new const bronie    = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_GLOCK18);
new const zdrowie   = 300;
new const kondycja  = 500;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 300;
    
new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_concmd ("+walk","NiewidzialnyNaShifcie",flags=-1,"" )

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

} 
public NiewidzialnyNaShifcie (id)

       register_event("CurWeapon","eventKnife_Niewidzialnosc", "be" , "1=1") ;

public eventKnife_Niewidzialnosc
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}


public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 0;
}

Nie wiem, czy zadziała.


Użytkownik cherriEE edytował ten post 06.08.2013 10:53

  • +
  • -
  • 0

#3 dredziox

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:186
Offline

Napisano 06.08.2013 23:32

Nie działa 1/1 z kosy.



#4 pjechacz

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:52
  • Lokalizacja:Siemianowice
Offline

Napisano 07.08.2013 09:04

Łap Gangster

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "gangster";
new const opis[]    = "Posiada 1/12 z P90";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_P90);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;
    
new const frakcja[] = "Od 5000 LvL";
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Pjechacz");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 12) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

    return HAM_HANDLED;
}

 

 



#5 pjechacz

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:52
  • Lokalizacja:Siemianowice
Offline

Napisano 07.08.2013 09:06

jeszcze Jedna:Osama

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Osama";
new const opis[]    = " Posiada 1 rakietke oraz ma 1/14 szans na zabicie z AUG";
new const bronie    = (1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_GLOCK18);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 200;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 50;
    
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Pjechacz");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public plugin_precache()
{

    sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
    precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

    new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
    while(entRakiety > 0)
    {
        if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
            remove_entity(entRakiety);
        entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
    }

}

public cod_class_enabled(id)
{

    ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

    if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
    }
    else
    {
        if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
        {
            client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
        }

        else
        {
            if (is_user_alive(id))
            {
                poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
                ilosc_rakiet_gracza[id]--;

                new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

                entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
                entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

                new Ent = create_entity("info_target");

                entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
                entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

                vAngle[0] *= -1.0;

                entity_set_origin(Ent, Origin);
                entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

                entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
                entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
                entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
                entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

                VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
                entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
            }
        }
    }

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
    if(is_user_alive(id))
        ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
}

public DotykRakiety(ent)
{
    if (!is_valid_ent(ent))
        return;

    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


    new Float:fOrigin[3];
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

    new iOrigin[3];
    for(new i=0;i<3;i++)
        iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
    write_byte(TE_EXPLOSION);
    write_coord(iOrigin[0]);
    write_coord(iOrigin[1]);
    write_coord(iOrigin[2]);
    write_short(sprite_blast);
    write_byte(32);
    write_byte(20);
    write_byte(0);
    message_end();

    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

    for (new i=0; i < numfound; i++)
    {
        new pid = entlist[i];

        if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
            continue;
        cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
    }
    remove_entity(ent);
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 14) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

    return HAM_HANDLED;
}


#6 dredziox

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:186
Offline

Napisano 10.08.2013 20:09

czekam na reszte



#7 Heheszkyy

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Ruch ChoRzów
Offline

Napisano 11.08.2013 13:00

Rakietowiec:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Rakietowiec";
new const opis[]    = "Klasa jest szybka, oraz ma 3 rakietki, i 1/11 z UMP";
new const bronie    = (1<<CSW_UMP45);
new const zdrowie   = 500;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 100;
    
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Heheszkyy");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public plugin_precache()
{

    sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
    precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

    new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
    while(entRakiety > 0)
    {
        if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
            remove_entity(entRakiety);
        entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
    }

}

public cod_class_enabled(id)
{

    ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

    if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
    }
    else
    {
        if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
        {
            client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
        }

        else
        {
            if (is_user_alive(id))
            {
                poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
                ilosc_rakiet_gracza[id]--;

                new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

                entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
                entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

                new Ent = create_entity("info_target");

                entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
                entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

                vAngle[0] *= -1.0;

                entity_set_origin(Ent, Origin);
                entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

                entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
                entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
                entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
                entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

                VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
                entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
            }
        }
    }

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
    if(is_user_alive(id))
        ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
}

public DotykRakiety(ent)
{
    if (!is_valid_ent(ent))
        return;

    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


    new Float:fOrigin[3];
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

    new iOrigin[3];
    for(new i=0;i<3;i++)
        iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
    write_byte(TE_EXPLOSION);
    write_coord(iOrigin[0]);
    write_coord(iOrigin[1]);
    write_coord(iOrigin[2]);
    write_short(sprite_blast);
    write_byte(32);
    write_byte(20);
    write_byte(0);
    message_end();

    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

    for (new i=0; i < numfound; i++)
    {
        new pid = entlist[i];

        if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
            continue;
        cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
    }
    remove_entity(ent);
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 11) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

    return HAM_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0

#8 dredziox

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:186
Offline

Napisano 24.08.2013 01:16

dzięki temat do zamkniecia



#9 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 24.08.2013 09:29

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych