Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
GunGame

Problem z glockiem i usp

gungame


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Kaloski

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:48
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.08.2013 19:01

// GunGame AMXX 2.13
// basic cvars
gg_enabled 1 // bezsensu zostawiamy jak jest
gg_vote_setting 2 // głosowanie na mapę (jak zostanie się komuś ostatni lvl) czy z czytać mapę z pliku z mapami (gungame_mapcycle.txt) Nie wiem jakie są wartości i za co odpowiadają
gg_vote_custom "" // jeżeli posiadasz jakiegoś innego votera map
gg_changelevel_custom "" // zmienia na konkretną mapę po zakończeniu - jeżeli ustawisz gg_vote_setting 0 i tu zostawisz puste to będzie wybierał z nextmap
gg_map_setup "mp_timelimit 45; mp_winlimit 0; sv_alltalk 1; mp_chattime 10; mp_c4timer 25" //  ustawienia mapy (server.cfg jest ignorowane na czas rozgrywki)
gg_endmap_setup "" // jeżeli tu wpiszesz np. server.cfg to po zakończeniu mapy załaduje confing server.cfg
gg_join_msg 0 // pokazuje po podłączeniu do serwera "wiadomość powitalną"
gg_colored_messages 1 //
gg_save_temp 300 // zapamiętuje ustawienia gracza co [wartość] i jak się połączy ponownie to będzie zaczynał od tej wartości
gg_status_display 1 // wyświetla specjalny status - legenda - 1=broń lidera, 2=Twoja broń, 3=Ilość do zabicia do następnego lvlu, 4=zabójstwa w tym lvlu, 0=standardowe
gg_map_iterations 1 // nie wiem o co chodzi podaje angielski opis: How many GunGame rounds to play before switching map
gg_ignore_bots 0 // jeżeli grasz z botami to czy gungame ma im dawać lvl
gg_block_equips 1 // też nie rozumiem tej funkcji - angielski opis - If set to 1, stops game_player_equip's from working, and if set to 2, additionally stops player_weaponstrip's from working.
gg_leader_display 1 //
gg_leader_display_x -1.0 //
gg_leader_display_y 0.0 //
gg_allow_changeteam 1 //
gg_disable_money 1 // nie wyświetla gotówki ?
gg_winner_motd 1 //
gg_afk_protection 1 // ochrona afk? 0 -off 1 -on?
gg_top10_ppp 8 //
 
// autovote cvars
gg_autovote_mode 0 // czy włączyć autovote
gg_autovote_rounds 1 // ile ma być rund przed starem vote
gg_autovote_delay 8.0 // ile sekund po ma być start rundy
gg_autovote_ratio 0.51 // proporcja
gg_autovote_time 10.0 // czas na głososwanie

// stats cvars
gg_stats_file "gungame.stats" // not used with SQL
gg_stats_streak_file "gungame.streaks" // not used with SQL
gg_stats_ip 0
gg_stats_prune 2592000
gg_stats_mode 2
gg_stats_split 0
gg_stats_winbonus 1.5



// deathmatch cvars
gg_dm 0 // wyłącza respawn (1) włącza
gg_dm_sp_time 1.0 // ile czasu od zabicia do odrodzenia ma minąć (sekundy) standardowo 1 sekunda odradzane są mniejsze wartości
gg_dm_sp_mode 0 // ochrona spawnu chodzi o to żeby drużyna wygrywająca nie raszowała na spawnie i nie dała się nikomu odrodzić (po prostu pojawiasz się nie zdążasz się odwrócić i nie żyjesz i tak w kółko) 1 - normalne działanie (widać Cię ale po strzelaniu nie schodzi energia (widać otoczkę)) 2 - jesteś kompletnie nie widoczny 0 - wyłącza
gg_dm_spawn_random 1 // jeżeli posiadasz CSDM to ustaw na 1 w przeciwnym razie ustaw 0
gg_dm_start_random 1 // czy CSDM ma dawać rożne miejsca respawnu czy stałe (oczywiście w praktyce jak są to małe mapy nie standardowe - do gg gdzie nie ma pliku z miejscami można ustawić 0)
gg_dm_spawn_delay 0 // czas ochrony po odrodzeniu
gg_dm_spawn_afterplant 1 // czy po podłożeniu bomby będzie można nadal się odradzać
gg_dm_corpses 1 // czy można stąpać po ziemi  ?
gg_dm_countdown 0 // pokazywać czas do końca? 1=wypowiedź w say, 2= wiadomość typu HUD, 3=both ?
gg_dm_drop_weapons 0
gg_

// objective cvars
gg_block_objectives 1 // usuwa bombę z mapy i hostessy (nie obsługuje map typu as)
gg_bomb_defuse_lvl 0 //
gg_host_touch_reward 0 // nagroda za odbicie zakładników
gg_host_rescue_reward 0 // nagroda za ewakuację zakładników
gg_host_kill_reward 0 // extra nagroda dla terrorystów kiedy zabiją ct eskortującego zakładników
gg_host_kill_penalty 0 // kara za zabite zakładników

// teamplay cvars
gg_teamplay 0 //  Tryb teamplay 0-1
gg_teamplay_knife_mod 0.33 // ?
gg_teamplay_nade_mod 0.50 // ?
gg_teamplay_timeratio 1 // ?

// gameplay cvars
gg_ff_auto 0 // włącza automatyczne firlendy fire przez gg (zwykle jest włączone jak najlepszy gracz osiągnie poziom granata)
//gg_weapon_order "glock18,usp,p228,deagle,fiveseven,elite,m3,xm1014,tmp,mac10,mp5navy,ump45,p90,galil,famas,ak47,scout,m4a1,sg552,aug,m249,hegrenade,knife"
gg_weapon_order ""
gg_max_lvl 25 // maxymalny poziom rozgrywki Nie zmieniać!
gg_triple_on 2 // mario 10 sek
gg_turbo 1 // po zabiciu gracza dostajesz poziom, a kazdy nastepny poziom to inna bron (serwer jest z turbomodem, więc należy ustawić na włączony - 1)
gg_knife_pro 1 // pozwala na kradnięcie lvl nożem
gg_knife_elite 0 // zabiera graczom wszystkie ich bronie poza nozem kiedy lvluja
gg_suicide_penalty 1 //
gg_worldspawn_suicide 1 // śmierć poprzez *worldspawn* (światowe odrodzenie?) jest traktowana jako samobójstwo
gg_pickup_others 0 // gracze mogą podnosić bronie nie ze swojego lvlu (bez sensu)
gg_handicap_on 2 // (0-2) jeżeli jest 1 to gracze (nowi) podłączający się do serwera mają średni lvl a z kolei jeżeli jest 2 to do najniższego na serwerze - 0 nowi gracze po podłączeniu zaczynają gre od początku
gg_top10_handicap 1 //
gg_warmup_timer_setting 0 // czas trwania rozgrzewki
gg_warmup_weapon "knife" //rozgrzewka z wybraną "bronią"?
gg_warmup_multi 0 // rozbudowana rozgrzewka
gg_nade_glock 1 // lvl zgranatem + glock
gg_nade_smoke 0 // dostępny smoke
gg_nade_flash 0 // dostępny flashbang
gg_extra_nades 1 //  gracze mogą podnieść inne granaty z planszy i zabić czym kolwiek z planszy
gg_nade_refresh 5.0 // gracze dostają granata typu HE automatycznie co (ilość w sekundach)
gg_kills_per_lvl 3 // zabójstwa wymagane do następnego lvl
gg_kills_botmod 1.0 // ???
gg_give_armor 100 // ilość pancerza na starcie
gg_give_helmet 1 // jak wyżej tylko dodatkowo z hełmem.
gg_ammo_amount 999 // ilość amunicji do dowolnej broni
gg_refill_on_kill 1 // gracze mogą zbierać z planszy "akcesoria" tzn. amunicję i pancerz
gg_tk_penalty -1 //punkty karne za tk (jeżeli używasz ATAC (który się nie gryzie) daj na 0
gg_awp_oneshot 1 //
gg_bots_skipnade 0 //
gg_bots_knifeable 1

// sound cvars
// gg_sound_levelup "sound/gungame/gg_levelup.wav"
// gg_sound_leveldown "sound/ambience/xtal_down1(e70)"
// gg_sound_levelsteal "sound/turret/tu_die.wav"
// gg_sound_nade "sound/gungame/gg_nade_level.wav"
// gg_sound_knife "sound/gungame/gg_knife_level.wav"
// gg_sound_welcome "sound/gungame/gg_welcome.wav"
// gg_sound_triple "sound/gungame/gg_triple.wav"
// gg_sound_winner "media/Half-Life03.mp3;media/Half-Life08.mp3;media/Half-Life11.mp3;media/Half-Life17.mp3"
// gg_sound_takenlead "sound/gungame/gg_takenlead.wav"
// gg_sound_tiedlead "sound/gungame/gg_tiedlead.wav"
// gg_sound_lostlead "sound/gungame/gg_lostlead.wav"
gg_sound_levelup "sound/gungame/smb3_powerup.wav"
gg_sound_leveldown "sound/gungame/smb3_powerdown.wav"
gg_sound_levelsteal "sound/gungame/smb3_1-up.wav"
gg_sound_nade "sound/gungame/nade_level.wav"
gg_sound_knife "sound/gungame/knife_level.wav"
gg_sound_welcome "sound/gungame/gg_welcome.wav"
gg_sound_triple "sound/gungame/smb_star.wav"
gg_sound_winner "media/Half-Life03.mp3;media/Half-Life08.mp3;media/Half-Life11.mp3;media/Half-Life17.mp3"
gg_sound_takenlead "sound/gungame/takenlead.wav"
gg_sound_tiedlead "sound/gungame/tiedlead.wav"
gg_sound_lostlead "sound/gungame/lostlead.wav"
gg_lead_sounds 0.8

// random weapon order cvars (leave blank to disable) (losowa kolejność broni)
gg_weapon_order1 "usp,p228,aug,ak47,mac10,galil,sg550,m3,deagle,mp5navy,p90,m249,m4a1,famas,xm1014,glock18,elite,ump45,awp,g3sg1,scout,sg552,tmp,hegrenade,knife"
gg_weapon_order2 "elite,m3,p228,tmp,aug,p90,ump45,usp,sg550,g3sg1,sg552,awp,ak47,xm1014,scout,galil,glock18,m4a1,famas,deagle,m249,mac10,mp5navy,hegrenade,knife"
gg_weapon_order3 "aug,g3sg1,p228,ak47,p90,sg550,elite,famas,m3,sg552,galil,m4a1,ump45,mp5navy,xm1014,deagle,mac10,tmp,glock18,usp,m249,awp,scout,hegrenade,knife"
gg_weapon_order4 "mp5navy,p228,glock18,galil,sg550,aug,famas,m4a1,tmp,usp,awp,scout,xm1014,mac10,sg552,m3,elite,p90,ump45,m249,g3sg1,ak47,deagle,hegrenade,knife"
gg_weapon_order5 "m249,elite,xm1014,ump45,galil,g3sg1,tmp,mac10,scout,glock18,mp5navy,sg550,sg552,awp,aug,ak47,deagle,p228,m3,m4a1,p90,usp,famas,hegrenade,knife"
gg_weapon_order6 "deagle,xm1014,elite,aug,g3sg1,ak47,p90,scout,sg550,tmp,usp,glock18,sg552,galil,p228,mac10,m4a1,famas,ump45,awp,m249,m3,mp5navy,hegrenade,knife"
gg_weapon_order7 "mac10,g3sg1,usp,galil,mp5navy,ump45,xm1014,deagle,p90,tmp,ak47,p228,sg552,m249,scout,glock18,famas,sg550,aug,elite,m4a1,m3,awp,hegrenade,knife"
gg_weapon_order8 "aug,scout,ump45,elite,mac10,tmp,m4a1,usp,sg550,famas,sg552,mp5navy,galil,m249,p90,awp,g3sg1,glock18,ak47,m3,xm1014,deagle,p228,hegrenade,knife"
gg_weapon_order9 "scout,usp,mp5navy,ak47,aug,p90,galil,m3,m4a1,m249,p228,sg552,mac10,sg550,tmp,glock18,ump45,famas,deagle,awp,g3sg1,xm1014,elite,hegrenade,knife"
gg_weapon_order10 "deagle,awp,famas,tmp,ump45,sg552,galil,scout,aug,mp5navy,p228,xm1014,m4a1,elite,mac10,m249,sg550,ak47,p90,glock18,g3sg1,m3,usp,hegrenade,knife"

// valid weapon names for gg_weapon_order:
//
// ak47, aug, awp, deagle, elite, famas, fiveseven, g3sg1, galil, glock18, hegrenade, knife,
// m249, m3, m4a1, mac10, mp5navy, p228, p90, scout, sg550, sg552, tmp, ump45, usp, xm1014

Jak widać mam losowo przydzielane bronie na lvl.

Sytuacja z glockiem/usp wygląda tak, gdy jest lvl z owymi pistoletami i nim się zdobędzie next lvl to padnięciu respimy się samą kosą dopiero po ~3 sekundach dostaję glocka/usp.

Jeśli chodzi o lvl he+glock (tutaj 24lvl), gdy więcej osób niż 2 posiada 24lvl to żadna z nich nie dostaję glocka, a właściwie występuję autodrop broni.

Jeżeli będzie potrzeba mogę wkleić config od csdm

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Kaloski

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:48
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.11.2013 22:01   Najlepsza odpowiedź

http://amxx.pl/topic...p-po-respawnie/


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: gungame

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych