Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Silnik

BUG Silnika z HP

silnik

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pr0 Ogar

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Mielec
Offline

Napisano 05.08.2013 18:26

Bug czy coś ? Robiłem Modyfikacje mojego CoD Moda aby było 1pkt dany w statach to 2 hp zrobilem ale jeśli klasa startowo ma 120 hp to ma 140 albo jak ma na minusie -10 w statach to zycia ma 80.. proszę O szybka Pomoc Blagam :(( !!! Proszę pomóżcie :((

Załączone pliki



#2 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 05.08.2013 20:50

To nie żaden bug!!! Tylko nie przemyślana ingerencja w kod ;D Wystarczyło zmienić dwie wartości argumentów w funkcji i dodać pewną wartość i wszystko działa

W tej funkcji:

PobierzZdrowie(id, x, y, z)

Trzy ostatnie argumenty odpowiadają jaką liczbę pobrać:

 

x - jeśli jest ustawione na true to pobiera zdrowie zdobyte poprzez dodawanie w statystyki (bądź inny sposób, nie gram na serwerach typu cod dlatego zbytnio nie wiem)

y - jeśli jest ustawione na true to pobiera zdrowie podstawowe klasy

z - jeśli jest ustawione na true to pobiera zdrowie bonusowe

 

jeśli wszystkie ustawisz na 1 ( 1 == !0 == true) to pobierze ci łączną sumę zdrowia gracza (a dokładnie jego aktualnej klasy )

 

Tu masz poprawiony cod

z tej linijki:

maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1)*2;

Na:

maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 0, 0)*2+zdrowie_klas[klasa_gracza[id]]+bonusowe_zdrowie_gracza[id];

Aby było ładniej można też zrobić tak:

maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 0, 0)*2+PobierzZdrowie(id, 0, 1, 1);

Tzn. nie mnożę podstawowego hp i bonusowego razy dwa tylko ze statystyk

 

 


Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 05.08.2013 20:55

  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#3 Pr0 Ogar

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Mielec
Offline

Napisano 06.08.2013 14:41

Dzięki Za POMOC ZIOMEK !!! ;-)

Użytkownik Pr0 Ogar edytował ten post 06.08.2013 14:56






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych