Witam proszę o stworzenie klasy premium.
Jej opis:
Nazwa: Mundo
Bronie: scout, deagle
Opis: 1/1 z scouta, regeneracja hp na nożu 50/s (o ile da rade takie coś zrobić) 2-3 skoki w powietrzu (multijump), ciche kroki
Na flage B
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 04.08.2013 18:53
Witam proszę o stworzenie klasy premium.
Jej opis:
Nazwa: Mundo
Bronie: scout, deagle
Opis: 1/1 z scouta, regeneracja hp na nożu 50/s (o ile da rade takie coś zrobić) 2-3 skoki w powietrzu (multijump), ciche kroki
Na flage B
Napisano 05.08.2013 16:53
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Mundo";
new const opis[] = "1/1 z scouta 2-3 skoki w powietrzu (multijump), ciche kroki";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(codclass_mundo, "1.0", "cherriEE");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION))
{
client_print(id, print_chat, "[Mundo] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
set_user_footsteps (id, 1) ;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;
return FMRES_IGNORED;
set_user_footsteps (id, 0) ;
}
Czy działa, nie wiem. Powinno.
Napisano 05.08.2013 17:39
Jedyne, co ty tutaj dałeś to klasa premium i MultiJump, nie ma 1/1 scout (najważniejsze) , cichych kroków nie ma i regeneracji( ale bez niej też się obejdę.
Użytkownik PaczQ edytował ten post 05.08.2013 17:40
Napisano 06.08.2013 11:00
Regeneracji nie umiem, ciche kroki są, o scoucie zapomniałem, proszę:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Mundo";
new const opis[] = "1/1 z scouta, 2-3 skoki w powietrzu (multijump), ciche kroki";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION))
{
client_print(id, print_chat, "[Mundo] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
set_user_footsteps (id, 1) ;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_user_footsteps (id, 0) ;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych