Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o 1 klase Mundoprośba o klase

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 PaczQ

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.08.2013 18:53

Witam proszę o stworzenie klasy premium.

Jej opis:

 

Nazwa: Mundo

Bronie: scout, deagle

Opis: 1/1 z scouta, regeneracja hp na nożu 50/s (o ile da rade takie coś zrobić) 2-3 skoki w powietrzu (multijump), ciche kroki

 

Na flage B


  • +
  • -
  • 0

#2 cherriEE

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:57
  • Imię:Oskar
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.08.2013 16:53

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Mundo";
new const opis[]    = "1/1 z scouta 2-3 skoki w powietrzu (multijump), ciche kroki";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(codclass_mundo, "1.0", "cherriEE");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Mundo] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
        set_user_footsteps (id, 1) ;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 3;

	return FMRES_IGNORED;
        set_user_footsteps (id, 0) ;
}

Czy działa, nie wiem. Powinno.


  • +
  • -
  • 0

#3 PaczQ

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.08.2013 17:39

Jedyne, co ty tutaj dałeś to klasa premium i MultiJump, nie ma 1/1 scout (najważniejsze) , cichych kroków nie ma i regeneracji( ale bez niej też się obejdę.


Użytkownik PaczQ edytował ten post 05.08.2013 17:40

  • +
  • -
  • 0

#4 cherriEE

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:57
  • Imię:Oskar
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.08.2013 11:00

Regeneracji nie umiem, ciche kroki są, o scoucie zapomniałem, proszę:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Mundo";
new const opis[]    = "1/1 z scouta,  2-3 skoki w powietrzu (multijump), ciche kroki";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Mundo] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
        
        set_user_footsteps (id, 1) ;

	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

        set_user_footsteps (id, 0) ;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 )
		return HAM_IGNORED;

	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_HANDLED;
}


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych