Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Spadochron vs rakieta- uzywanie dwóch rzeczy na raz

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Qes

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Polska
Online

Napisano 31.07.2013 17:42

Witam,
Mógłby mi ktoś powiedzieć jak zmienić przycisk na spadochron bądź rakiete?
Gracze na serwerze skrzą się że po wciśnięciu e pusczza im rakiety gdy chcą użyć spadochronu

Użytkownik Qes edytował ten post 31.07.2013 17:43

  • +
  • -
  • 0

Polecam serdecznie

cs1.6download.png

Zapraszam!


#2 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 31.07.2013 17:45

Daj SMA spadochronu.


  • +
  • -
  • 0

#3 QuatZo

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Btm
Offline

Napisano 31.07.2013 18:06

Daj SMA spadochronu.

Wydaje mi się, że lepiej zmienić przycisk wypuszczenia rakiety - wtedy przy rozbrajaniu bomby, rakiety nie lecą.


  • +
  • -
  • 0

#4 Qes

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Polska
Online

Napisano 31.07.2013 18:58

NO, najlepiej jakby ktoś powiedział jak ustawić rakiety na przycisk "X"
  • +
  • -
  • 0

Polecam serdecznie

cs1.6download.png

Zapraszam!


#5 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 31.07.2013 19:09

w plugins_init

register_clcmd("radio2","PuscRakiete");

i do pluginu

public PuscRakiete(id)
{
  funkcja_puszczania_rakiet(id);
  return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#6 Qes

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Polska
Online

Napisano 01.08.2013 12:39

To wszystko do silnika cod'a, tak?

Użytkownik Qes edytował ten post 01.08.2013 12:40

  • +
  • -
  • 0

Polecam serdecznie

cs1.6download.png

Zapraszam!


#7 Daj buziaka

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 274
Wszechwidzący

  • Postów:849
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.08.2013 21:57

tak


Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/


#8 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 04.08.2013 10:20

Jeśli to nowy cod to do kodu klasy 


  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#9 White

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:345
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 04.08.2013 10:58

Jeśli spadochron posiadają wszystkie klasy to chyba lepiej i prościej jest edytować plugin od spadochronu.

 

Tu masz przykład zmiany klawisza użycia spadochronu na ctrl (+duck)

 

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
 
new bool:has_parachute[33]
new para_ent[33]
new pDetach, pFallSpeed, pEnabled
 
public plugin_precache()
   precache_model("models/parachute.mdl")
 
public plugin_init()
{
register_plugin("Parachute", "1.3", "KRoT@L/JTP10181") // edited by ^^KaMaZZ~.^
pEnabled = register_cvar("sv_parachute", "1" )
pFallSpeed = register_cvar("parachute_fallspeed", "100")
pDetach = register_cvar("parachute_detach", "1")
 
register_event("ResetHUD", "newSpawn", "be")
register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
 
//Setup jtp10181 CVAR
new cvarString[256], shortName[16]
copy(shortName,15,"chute")
 
register_cvar("jtp10181","",FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
get_cvar_string("jtp10181",cvarString,255)
 
if (strlen(cvarString) == 0)
{
formatex(cvarString,255,shortName)
set_cvar_string("jtp10181",cvarString)
}
else if (contain(cvarString,shortName) == -1) {
format(cvarString,255,"%s,%s",cvarString, shortName)
set_cvar_string("jtp10181",cvarString)
}
}
 
public client_connect(id)
  parachute_reset(id)
 
public client_disconnect(id)
  parachute_reset(id)
  
public newSpawn(id)
{
if(para_ent[id] > 0)
{
remove_entity(para_ent[id])
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
has_parachute[id] = true;
}
  
public death_event()
{
new id = read_data(2)
parachute_reset(id)
}
 
parachute_reset(id)
{
if(para_ent[id] > 0)
{
if (is_valid_ent(para_ent[id]))
 remove_entity(para_ent[id])
}
 
if (is_user_alive(id))
 fm_set_user_gravity(id, 1.0)
 
has_parachute[id] = false
para_ent[id] = 0
}
 
public client_PreThink(id)
{
if (!get_pcvar_num(pEnabled)) return
if (!is_user_alive(id) || !has_parachute[id]) return
 
new Float:fallspeed = get_pcvar_float(pFallSpeed) * -1.0
new Float:frame
 
new button = get_user_button(id)
new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
new flags = get_entity_flags(id)
 
if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND))
{
if (get_pcvar_num(pDetach))
{
if (fm_get_user_gravity(id) == 0.1) fm_set_user_gravity(id, 1.0)
 
if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2)
{
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
return
}
 
frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
 
if (frame > 254.0)
{
remove_entity(para_ent[id])
para_ent[id] = 0
}
}
else
{
remove_entity(para_ent[id])
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
return
}
if (button & IN_DUCK)
{
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
 
if (velocity[2] < 0.0)
{
if(para_ent[id] <= 0)
{
para_ent[id] = create_entity("info_target")
if(para_ent[id] > 0)
{
entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
if (para_ent[id] > 0)
{
entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
fm_set_user_gravity(id, 0.1)
 
velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
 
if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0)
{
frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
 
if (frame > 100.0)
{
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
}
}
else if (para_ent[id] > 0)
{
remove_entity(para_ent[id])
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
}
else if ((oldbutton & IN_DUCK) && para_ent[id] > 0 )
{
remove_entity(para_ent[id])
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
 
 
stock Float:fm_get_user_gravity(index)
{
new Float:gravity;
pev(index, pev_gravity, gravity);
 
return gravity;
}
 
stock fm_set_user_gravity(index, Float:gravity = 1.0)
{
set_pev(index, pev_gravity, gravity);
 
return 1;
}

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_080969_071638_FFFFFF_000000.png

b_350_20_08690A_073809_FFFFFF_000000.png

b_350_20_BF020C_E1130A_EAE6E6_000000.png

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych