Mógłby mi ktoś powiedzieć jak zmienić przycisk na spadochron bądź rakiete?
Gracze na serwerze skrzą się że po wciśnięciu e pusczza im rakiety gdy chcą użyć spadochronu
Użytkownik Qes edytował ten post 31.07.2013 17:43
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 31.07.2013 17:45
Daj SMA spadochronu.
Napisano 31.07.2013 18:06
Daj SMA spadochronu.
Wydaje mi się, że lepiej zmienić przycisk wypuszczenia rakiety - wtedy przy rozbrajaniu bomby, rakiety nie lecą.
Napisano 31.07.2013 19:09
w plugins_init
register_clcmd("radio2","PuscRakiete");
i do pluginu
public PuscRakiete(id) { funkcja_puszczania_rakiet(id); return PLUGIN_HANDLED; }
Napisano 03.08.2013 21:57
tak
Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/
Napisano 04.08.2013 10:20
Jeśli to nowy cod to do kodu klasy
Napisano 04.08.2013 10:58
Jeśli spadochron posiadają wszystkie klasy to chyba lepiej i prościej jest edytować plugin od spadochronu.
Tu masz przykład zmiany klawisza użycia spadochronu na ctrl (+duck)
#include <amxmodx>#include <fakemeta>#include <engine>new bool:has_parachute[33]new para_ent[33]new pDetach, pFallSpeed, pEnabledpublic plugin_precache()precache_model("models/parachute.mdl")public plugin_init(){register_plugin("Parachute", "1.3", "KRoT@L/JTP10181") // edited by ^^KaMaZZ~.^pEnabled = register_cvar("sv_parachute", "1" )pFallSpeed = register_cvar("parachute_fallspeed", "100")pDetach = register_cvar("parachute_detach", "1")register_event("ResetHUD", "newSpawn", "be")register_event("DeathMsg", "death_event", "a")//Setup jtp10181 CVARnew cvarString[256], shortName[16]copy(shortName,15,"chute")register_cvar("jtp10181","",FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)get_cvar_string("jtp10181",cvarString,255)if (strlen(cvarString) == 0){formatex(cvarString,255,shortName)set_cvar_string("jtp10181",cvarString)}else if (contain(cvarString,shortName) == -1) {format(cvarString,255,"%s,%s",cvarString, shortName)set_cvar_string("jtp10181",cvarString)}}public client_connect(id)parachute_reset(id)public client_disconnect(id)parachute_reset(id)public newSpawn(id){if(para_ent[id] > 0){remove_entity(para_ent[id])fm_set_user_gravity(id, 1.0)para_ent[id] = 0}has_parachute[id] = true;}public death_event(){new id = read_data(2)parachute_reset(id)}parachute_reset(id){if(para_ent[id] > 0){if (is_valid_ent(para_ent[id]))remove_entity(para_ent[id])}if (is_user_alive(id))fm_set_user_gravity(id, 1.0)has_parachute[id] = falsepara_ent[id] = 0}public client_PreThink(id){if (!get_pcvar_num(pEnabled)) returnif (!is_user_alive(id) || !has_parachute[id]) returnnew Float:fallspeed = get_pcvar_float(pFallSpeed) * -1.0new Float:framenew button = get_user_button(id)new oldbutton = get_user_oldbutton(id)new flags = get_entity_flags(id)if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND)){if (get_pcvar_num(pDetach)){if (fm_get_user_gravity(id) == 0.1) fm_set_user_gravity(id, 1.0)if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2){entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)return}frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)if (frame > 254.0){remove_entity(para_ent[id])para_ent[id] = 0}}else{remove_entity(para_ent[id])fm_set_user_gravity(id, 1.0)para_ent[id] = 0}return}if (button & IN_DUCK){new Float:velocity[3]entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)if (velocity[2] < 0.0){if(para_ent[id] <= 0){para_ent[id] = create_entity("info_target")if(para_ent[id] > 0){entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)}}if (para_ent[id] > 0){entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)fm_set_user_gravity(id, 0.1)velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeedentity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0){frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)if (frame > 100.0){entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)}}}}else if (para_ent[id] > 0){remove_entity(para_ent[id])fm_set_user_gravity(id, 1.0)para_ent[id] = 0}}else if ((oldbutton & IN_DUCK) && para_ent[id] > 0 ){remove_entity(para_ent[id])fm_set_user_gravity(id, 1.0)para_ent[id] = 0}}stock Float:fm_get_user_gravity(index){new Float:gravity;pev(index, pev_gravity, gravity);return gravity;}stock fm_set_user_gravity(index, Float:gravity = 1.0){set_pev(index, pev_gravity, gravity);return 1;}
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
[KOSZ] PytanieNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych