Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wartosc z tablicy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 30.07.2013 18:49

Witam.. czemu to mi nie dziala ? ma ktos jakis pomysl

new const wartosc_perkow_def[] = {0,
	5,15,30,50,
	10,15,20,35, 
	30,20,10,5,
	12,8,4,1
};
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) || !postac_gracza[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(perk_def[this] == 9 && random_num(1, wartosc_perkow_def[perk_def[this]]) == 1 || perk_def[this] == 10 && random_num(1, wartosc_perkow_def[perk_def[this]]) == 1 || perk_def[this] == 11 && random_num(1, wartosc_perkow_def[perk_def[this]]) == 1 || perk_def[this] == 12 && random_num(1, wartosc_perkow_def[perk_def[this]]) == 1) 
		return HAM_IGNORED;

	SetHamParamFloat(4, damage);
	return HAM_IGNORED;
}

ma ktos pomysl






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych