Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
BattleField2

Hud bf2, jak na kogos patrzymy-pomoc

battlefield2

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebo97

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:75
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 29.07.2013 15:59

Witam, mam taki kod w hud.inl

 

public DisplayHUD(id)

{
id -= TASK_HUD;
 
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || !get_pcvar_num(gPcvarStatusText) )
return PLUGIN_CONTINUE;
if ( !is_user_alive(id) || is_user_bot(id) )
return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+TASK_HUD);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
 
if ( !gStatsLoaded[id] )
{
set_hudmessage(0, 128, 0, 0.05, 0.24, 0, 0.0, 0.2, 0.0, 0.0, 2)
ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s] Wczytuje Dane...", gPluginName)
}
else
{
new rank = g_PlayerRank[id];
new nextrank;
 
switch(rank)
{
case 16, 19, 20, 21: nextrank = 15;
case 17: nextrank = 7;
case 18: nextrank = 8;
default: nextrank = rank;
}
 
++nextrank;
 
new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier));
 
new nazwa_gracza[33][64];
get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63);
 
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 237, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.2, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s]^nNick : %s^nRanga: %s^nIlosc Odznak: %d/32^nZabicia: %d/%d", gPluginName, nazwa_gracza[target], gRankName[rank], numofbadges[target], totalkills[target], nextrankxp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else {
set_hudmessage(0, 128, 0, 0.05, 0.24, 0, 0.0, 0.2, 0.0, 0.0, 2)
ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s]^nNick : %s^nRanga: %s^nIlosc Odznak: %d/32^nZabicia: %d/%d", gPluginName, nazwa_gracza[id], gRankName[rank], numofbadges[id], totalkills[id], nextrankxp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
}
 
I jak patrze na kogos to nic się nie wyświetla, próbowałem na podstawie coda zrobić, ale coś mi nie wyszło, proszę o pomoc :)

  • +
  • -
  • 0

#2 City

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:297
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Grybów
Offline

Napisano 29.07.2013 16:07

public DisplayHUD(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || !get_pcvar_num(gPcvarStatusText) ) return; 
if ( !is_user_alive(id) || is_user_bot(id) ) return;
 
static HUD[64];
 
if ( !gStatsLoaded[id] )
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Wczytuje Dane...");
}
else
{
new rank = g_PlayerRank[id];
new nextrank;
 
switch(rank)
{
case 16, 19, 20, 21: nextrank = 15;
case 17: nextrank = 7;
case 18: nextrank = 8;
default: nextrank = rank;
}
 
++nextrank;
 
new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier));
 
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) )
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d  Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
}
else
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Odznaki: %d  Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]);
}
}
 
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, _, id);
write_byte(0);
write_string(HUD);
message_end();
}

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

#3 sebo97

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:75
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 29.07.2013 16:10

Kompletnie nie o to mi chodziło... wiesz jak działa hud w codzie? TO chce na takiej samej zasadzie..

 

@edit podałeś kod jaki miałem na początku, zanim go zacząłem edytować...


Użytkownik sebo97 edytował ten post 29.07.2013 16:11

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: battlefield2

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych