Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sprawdzenie kodu z TakeDamage


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 29.07.2013 14:06

Witam czy ten kod bd dzialac tak :

 

Gdy gracz posiada dany perk i otrzyma strzal w glowe to damage "attackera" zmniejsza sie o wartosc perku "this"

if(perk_def[this] == 5 || perk_def[this] == 6 || perk_def[this] == 7 || perk_def[this] == 8)
	{
		new hz;
		if(hz == HIT_HEAD)
			damage-=wartosc_perkow_def[perk_def[this]];
	}


#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 29.07.2013 15:05

Nie, nie będzie działać


  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 29.07.2013 18:21

a mozesz pokazac co jest zle i jak zrobic zeby dzialalo



#4 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 30.07.2013 13:22

a jak zrobie tak ..

public fw_traceline(Float:vecStart[3],Float:vecEnd[3],ignoreM,id,trace)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return;
	
	new hit = get_tr2(trace, TR_pHit);
	
	if(!is_user_connected(hit))
		return;
	
	new hitzone = get_tr2(trace, TR_iHitgroup);  
	if(perk_def[hit] == 5 && hitzone == HIT_HEAD)
	{
		trafil_w_glowe[hit] = true;
		client_print(hit,print_chat,"Strzal w Glowe");
	}
	
}

 i w :

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
		return HAM_IGNORED;

	
	if(trafil_w_glowe[idattacker])
	{
		damage-=wartosc_perkow_def[perk_def[idattacker]];
		trafil_w_glowe[idattacker] = false;
	}
	
	SetHamParamFloat(4, damage);
	return HAM_IGNORED;
}	

Bedzie dzialac ?



#5 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 31.07.2013 11:51

mozna zamknac



#6 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 31.07.2013 12:06

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych