Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Problem] Muzyka do licznika c4


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Qmasz

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:12
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.07.2013 09:44

Trochę przerobiłem sobie plugin na licznik c4, chciałem do niego dodać muzykę 10s przed wybuchem paki ale nw gdzie dopisać aby pobieralo tą muzykę.

Plik sma:
 

#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "C4 i muzyka"
#define VERSION "0.3"
#define AUTHOR "Qmasz"

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}


public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
{
precache_sound("misc/bomba.wav");
}
}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) set_hudmessage(0, 150, 0, 0.0, 0.27, 0, 6.0, 0.5);
else if(g_c4timer > 7) set_hudmessage(150, 150, 0, 0.0, 0.27, 0, 6.0, 0.5);
else set_hudmessage(150, 0, 0, 0.0, 0.27, 0, 6.0, 0.5);

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, " -Cs-ObsesioN.pl-^n Wybuch za:%d^n -Cs-ObsesioN.pl-", g_c4timer);
if(g_c4timer == 10)
--g_c4timer;
}

}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

-------------------------------------------------

Muzyka ma nazwę: paka.wav


Użytkownik CheQ edytował ten post 29.07.2013 09:59


#2 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 29.07.2013 10:02

W SMA jest wpisane bomba.wav zamiast paka.wav.


  • +
  • -
  • 0

#3 Qmasz

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:12
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.07.2013 10:44

Palicho z tym jaka nazwa bo to sobie mogę zmienić, ale czy jest nazwa paka.wav czy bomba.wav to i tak nic z tego nie pobiera. Po prostu potrzebuje aby ktoś dodał mi kod aby pobierało mi tą muzyke z sound/misc, nie wazne czy jako paka.wav czy bomba.wav bo to sobie mogę zmienić.

#4 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 01.11.2013 21:21

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych