Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Curweapon, crash sewera, cod nowy

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebo97

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:75
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 28.07.2013 20:26

Witam w logach mam takie coś:

L 07/28/2013 - 15:23:22: [AMXX] Run time error 3: stack error 
L 07/28/2013 - 15:23:22: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::ham_strip_weapon_short (line 860)
L 07/28/2013 - 15:23:22: [AMXX]    [1] QTM_CodMod.sma::CurWeapon (line 850)
L 07/28/2013 - 15:23:45: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 07/28/2013 - 15:23:45: [AMXX] Run time error 3: stack error 
L 07/28/2013 - 15:23:45: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::ham_strip_weapon_short (line 860)
L 07/28/2013 - 15:23:45: [AMXX]    [1] QTM_CodMod.sma::CurWeapon (line 850)
L 07/28/2013 - 15:28:39: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 07/28/2013 - 15:28:39: [AMXX] Run time error 3: stack error 
L 07/28/2013 - 15:28:39: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::ham_strip_weapon_short (line 860)
L 07/28/2013 - 15:28:39: [AMXX]    [1] QTM_CodMod.sma::CurWeapon (line 850)
L 07/28/2013 - 15:29:39: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 07/28/2013 - 15:29:39: [AMXX] Run time error 3: stack error 
L 07/28/2013 - 15:29:39: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::ham_strip_weapon_short (line 860)
L 07/28/2013 - 15:29:39: [AMXX]    [1] QTM_CodMod.sma::CurWeapon (line 850)
L 07/28/2013 - 15:31:56: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 07/28/2013 - 15:31:56: [AMXX] Run time error 3: stack error 
L 07/28/2013 - 15:31:56: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::ham_strip_weapon_short (line 860)
L 07/28/2013 - 15:31:56: [AMXX]    [1] QTM_CodMod.sma::CurWeapon (line 850)
L 07/28/2013 - 15:32:24: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 07/28/2013 - 15:32:24: [AMXX] Run time error 3: stack error 
L 07/28/2013 - 15:32:24: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::ham_strip_weapon_short (line 860)
L 07/28/2013 - 15:32:24: [AMXX]    [1] QTM_CodMod.sma::CurWeapon (line 850)

Linia 850i 860 (dałem caly public) mojego sma coda wygląda tak:

public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_alive(id) )
return;
 
new team = get_user_team(id);
 
if(team > 2)
return;
 
new bron = read_data(2);
 
if(!(1<<bron & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone))) ham_strip_weapon_short( id );
 
if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");
 
UstawSzybkosc(id);

}

 

I przypominam, że wgrałem ten plugin: http://darkgl.amxx.p...atka-curweapon/


Użytkownik sebo97 edytował ten post 28.07.2013 20:28

  • +
  • -
  • 0

#2 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Power User

Reputacja: 466
Wszechobecny

  • Postów:2448
Offline

Napisano 29.07.2013 08:59

a daj stock ham_strip_weapon_short


  • +
  • -
  • 0

Sprzedam Paczkę CoD pod CS 1.6 (JEST WIELE WERSJI DO WYBORU TEJ PACZKI) na lvl od 201 - 601

Silnik (8 nowych statystyk, poprawiony zapis, dodatkowy exp, pozbyto się CurWeapon). Ponad 100 perków (do wyboru do koloru). Sklep, NOWE MISJE (QUESTY), premium i super premium, AUKCJE, KLANY, zapis nVault, 4 zestawy modeli bronii do wyboru!

JESTEŚ ZAINTERESOWANY KUPNEM? NAPISZ WIADOMOŚĆ DO MNIE!


#3 sebo97

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:75
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 30.07.2013 08:56

stock ham_strip_weapon_short(id)
{
new szWeapon[64];
 
get_weaponname( get_user_weapon( id ) , szWeapon , charsmax ( szWeapon ) )
 
new wId = get_weaponid(szWeapon);
if(!wId) return 0;
 
new wEnt = find_ent_by_owner( -1,szWeapon,id )
 
if(!wEnt) return 0;
 
ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt);
 
ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt)
ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt);
 
set_pev(id,pev_weapons,pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId));
 
return 1;
}

  • +
  • -
  • 0

#4 Scorpion Flail

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 122
Zaawansowany

  • Postów:469
  • GG:
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 30.07.2013 09:05

Podemień całe CurWeapon na to:

public CurWeapon(id)

{

        if(!is_user_connected(id))

                return;

      

        new team = get_user_team(id);

      

        if(team > 2)

                return;

      

        new bron = read_data(2);

      

        new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone);

      

        if(!(1<<bron & bronie))

        {

                new param[2];

                param[0] = id;

                param[1] = bron;

                set_task(0.1, "Strip", _, param, 2);

        }

      

        if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])

                engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");    

      

        UstawSzybkosc(id);

}

public Strip(param[2])

{

if(is_user_alive(param[0]) && ( 1 <= param[1] <= 30) )

{

  get_weaponname(param[1], weaponname, 21);

  ham_strip_weapon(param[0], weaponname);

}

}

A ham_strip_weapon na to:

stock ham_strip_weapon(id, weapon[])

{

if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0

new wId = get_weaponid(weapon)

if(!wId) return 0

new wEnt

while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}

if(!wEnt) return 0



if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt)



if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0

ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt)



set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) )

return 1

}

Użytkownik Scorpion Flail edytował ten post 30.07.2013 09:06






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych