Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z Klasa Reward Poster

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 SzukamPomocy

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 28.07.2013 17:00

Siemka, chciałem troszkę przerobić klasę i mi wyskakują 2 błędy przy komplikacji klasy, jeśli ktoś wie jak to zrobić bardzo bym był wdzięczny.

 

O to błędy przy komplikacji:

 

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
 
codclass_rewardposter.sma(78) : warning 217: loose indentation
codclass_rewardposter.sma(83) : warning 217: loose indentation
Header size:           1000 bytes
Code size:             3240 bytes
Data size:             1580 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=781 cells (3124 bytes)
Total requirements:   22204 bytes
 
2 Warnings.
Done.
 
O to sma.
 
Załączony plik  codclass_rewardposter.sma   2,74 KB  4 Ilość pobrań
  codclass_rewardposter.amxx
 
 
ps. Tekst z błędami skopiowałem dlatego żebyście nie musieli komplikować i sprawdzać w czym jest problem.

 


  • +
  • -
  • 0

#2 M4RV1N

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:344
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.07.2013 17:46

AMXX Studio ---> Tools ---> Indenter :)

 

Proszę:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <xs>


#define PLUGIN "Reward Poster"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "mrs. T.H.C |MeG|"


new const nazwa[] = "Reward Poster";
new const opis[] = "Z M4A1 wyglada jak CT a z AK47 wyglada jak TT,Mniejsza widocznosc,2 dodatkowe podskoki oraz mniejsza grawitacja,";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 ;
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 100;


new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};


new skoki[33];


new bool:ma_klase[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");


RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


}


public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}


set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 35);


entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
ma_klase[id] = true;


return COD_CONTINUE;
}


public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);


entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;


}


public CurWeapon(id)
{


new weapon = read_data(2);
new num = random_num(0,3);


if(ma_klase[id] && weapon == CSW_M4A1)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
}
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_AK47)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}


return PLUGIN_CONTINUE;


}


public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
}




public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;


new flags = pev(id, pev_flags);


if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;


return FMRES_IGNORED;
}
 

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych