Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o klase Kucacz

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 BumBum

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Oświęcim
Offline

Napisano 26.07.2013 20:23

nazwa : "Kucacz [Super Premium]"
opis: Ma :Ma 1/9 na zabicie z usp podczas kucania jego widoczność jest zredukowana do 50
bronie: M3, USP, HE
zdrowie:20
kondycja: 40
inteligencja: 0
wytrzymałość: 40

 

 

Klasę poproszę pod flagą Admin_Level_F


Użytkownik BumBum edytował ten post 26.07.2013 20:24

  • +
  • -
  • 0

#2 Camper.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.07.2013 01:46

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Kucacz [Super Premium]";
new const opis[]    = "Ma 1/9 na zabicie z usp, podczas kucania jego widoczność jest zredukowana do 50";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M3);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 40;
    
new ma_klase[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


}


public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Kucacz [Super Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}


public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    ma_klase[id] = false;


}




//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;


new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;


if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;


if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_USP && random_num(1,9) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


return HAM_IGNORED;
}


Użytkownik CheQ edytował ten post 27.07.2013 09:18

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych