Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Zamrozenie graczy 10 sekund przed koncem mapy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 26.07.2013 11:19

Witam.. czy moglby mi ktos pokazac jak zrobic jak wychwycic moment 10 sek przed koncem mapy.. do tego zamrozenie wszystkich graczy na ten czas poki mapa sie nie zmienie



#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 489
Wszechobecny

  • Postów:1426
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 26.07.2013 11:25

wydaje mi sie ze mozesz to tak wychwycic

if (timeleft < 10)
{
// tekts
}

ale jestem amatorem i gwarancji nie daje

Użytkownik window edytował ten post 26.07.2013 11:26

  • +
  • -
  • 0

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.


#3 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 26.07.2013 12:04

to bd 10 min przed ..


ale jestem amatorem i gwarancji nie daje
 
Poczekam na kogos innego

 



#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 26.07.2013 14:46

http://amxx.pl/dokum...a/f120/set_task
Użyj flagi "d"


Użytkownik radim edytował ten post 26.07.2013 14:46

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#5 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 26.07.2013 15:18

okej a mozesz mi jeszcze podrzucic pomysl jak zamrozic wszystkich graczy ??

czy to wystarczy dac tak jak w codzie starym freeztime = true ?

 

tak bd dobrze ??

 

set_task(10.0,"KoniecMapy", _,_,_, "d")

 


Użytkownik Yakashi edytował ten post 26.07.2013 15:29


#6 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 27.07.2013 11:46

set_user_maxspeed


Użytkownik radim edytował ten post 27.07.2013 15:55

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#7 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 27.07.2013 12:09

sex_user_maxspeed

już prędzej set_user_maxspeed* a poza tym to ta funkcja zmienia jedynie maksymalną prędkość gracza ale go nie zamrozi :D Już prędzej tym sposobem:

set_pev(id_gracza,pev_flags,pev(id_gracza,pev_flags) + FL_FROZEN)

  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#8 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 27.07.2013 15:56

http://amxx.pl/dokum...t_user_maxspeed

Jeśli chcesz unieruchomić gracza ustaw speed na 0.1

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#9 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 27.07.2013 16:00

set_pev(id_gracza,pev_flags,pev(id_gracza,pev_flags) + FL_FROZEN)

set_pev( id, pev_flags, pev( id, pev_flags ) | FL_FROZEN )

  • +
  • -
  • 1

marwit-0.png


#10 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 27.07.2013 16:00

Właśnie unieruchomić tzn. nie będzie mógł biegać ale nadal będzie mógł skakać, kucać itd.

 

//MrWit I tak wychodzi na to samo tzn. i tak będzie działać


Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 27.07.2013 16:01

  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#11 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 27.07.2013 16:15

Będzie działać, ale jak pracujesz na bitach zgodnie z konwencją powinno się używać operatorów bitowych a nie arytmetycznych.


  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#12 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 28.07.2013 15:14

mozna zamknac



#13 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 28.07.2013 22:17

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych