←  Szukam pluginu

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Szukam Klasy Nozownik (P)

  • +
  • -
KrejzoL. - zdjęcie KrejzoL. 26.07.2013

Witam, Szukam klasy na Cod'a :

Nazwa: Nozownik (P)

Opis Klasy: Posiada noz i 1/1 na zabicie z PPM, Posiada zmniejszoną grawitacje do 380 oraz jest malo widoczny (Tak zeby bylo widac ale nie zabardzo, jak to w klasach na coda)

Widoczność najlepiej ustawić na 130 - 155.
Mało widoczny ma być zawsze.

Klasa ma być na flagę ADMIN_LEVEL_G  czyli flaga s .

i kondycja ustawiona na 35.

hp 25 , i to chyba wszystko... Nazwa klasy może być troche inna ^^

Odpowiedz

  • +
  • -
Kot-CSHH - zdjęcie Kot-CSHH 26.07.2013

Sprawdź czy działa

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
KrejzoL. - zdjęcie KrejzoL. 26.07.2013

Sprawdź czy działa

Mógłbyś ją skompilowac jeszcze ? bo niema (P) w nazwie ;P a ja coś kompilowac nie mogę ;/


Użytkownik KrejzoL. edytował ten post 26.07.2013 13:26
Odpowiedz

  • +
  • -
KrejzoL. - zdjęcie KrejzoL. 26.07.2013

*Sorki że post pod postem, nie mogłem edytować.

Skompiluj sma na takie:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Nozownik (P)";
new const opis[]    = "Posiada Noz oraz ma 1/1 na zabicie (PPM), ma zwiekszona kondycje oraz zmniejszona grawitacje.";
new const bronie    = "";
new const zdrowie   = 25;
new const kondycja  = 35;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Nozownik (P)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
 
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 135);
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
     ma_klase[id] = false;
 
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
 
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
 
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
 
}
 
public fwSpawn_Grawitacja(id)
}
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0);
}

I podeślij mi .amxx i .sma
Odpowiedz

  • +
  • -
KrejzoL. - zdjęcie KrejzoL. 27.07.2013

Ref.

Odpowiedz

  • +
  • -
Wolen - zdjęcie Wolen 27.07.2013

Ja się nie dziwie skoro w miejsce broni wstawiłeś 

""

oraz miałeś dwa razy

public cod_class_enabled(id)
public cod_class_disabled(id)

Łap poprawione.

Załączone pliki

Odpowiedz