Szukam Klasy Nozownik (P)
KrejzoL.
26.07.2013
Witam, Szukam klasy na Cod'a :
Nazwa: Nozownik (P)
Opis Klasy: Posiada noz i 1/1 na zabicie z PPM, Posiada zmniejszoną grawitacje do 380 oraz jest malo widoczny (Tak zeby bylo widac ale nie zabardzo, jak to w klasach na coda)
Widoczność najlepiej ustawić na 130 - 155.
Mało widoczny ma być zawsze.
Klasa ma być na flagę ADMIN_LEVEL_G czyli flaga s .
i kondycja ustawiona na 35.
hp 25 , i to chyba wszystko... Nazwa klasy może być troche inna
KrejzoL.
26.07.2013
Sprawdź czy działa
Mógłbyś ją skompilowac jeszcze ? bo niema (P) w nazwie a ja coś kompilowac nie mogę ;/
Użytkownik KrejzoL. edytował ten post 26.07.2013 13:26
KrejzoL.
26.07.2013
*Sorki że post pod postem, nie mogłem edytować.
Skompiluj sma na takie:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <engine> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Nozownik (P)"; new const opis[] = "Posiada Noz oraz ma 1/1 na zabicie (PPM), ma zwiekszona kondycje oraz zmniejszona grawitacje."; new const bronie = ""; new const zdrowie = 25; new const kondycja = 35; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "[Nozownik (P)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 135); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public cod_class_enabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) } if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0); }
I podeślij mi .amxx i .sma
Wolen
27.07.2013
Ja się nie dziwie skoro w miejsce broni wstawiłeś
""
oraz miałeś dwa razy
public cod_class_enabled(id) public cod_class_disabled(id)
Łap poprawione.