Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Szukam Klasy Nozownik (P)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 KrejzoL.

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Maków Mazowiecki
Offline

Napisano 26.07.2013 11:01

Witam, Szukam klasy na Cod'a :

Nazwa: Nozownik (P)

Opis Klasy: Posiada noz i 1/1 na zabicie z PPM, Posiada zmniejszoną grawitacje do 380 oraz jest malo widoczny (Tak zeby bylo widac ale nie zabardzo, jak to w klasach na coda)

Widoczność najlepiej ustawić na 130 - 155.
Mało widoczny ma być zawsze.

Klasa ma być na flagę ADMIN_LEVEL_G  czyli flaga s .

i kondycja ustawiona na 35.

hp 25 , i to chyba wszystko... Nazwa klasy może być troche inna ^^


  • +
  • -
  • 0

#2 Kot-CSHH

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:272
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Żory
Offline

Napisano 26.07.2013 11:50

Sprawdź czy działa

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na najlepszy Surf XP Mod w sieci: 31.186.83.188:27069

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#3 KrejzoL.

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Maków Mazowiecki
Offline

Napisano 26.07.2013 13:24

Sprawdź czy działa

Mógłbyś ją skompilowac jeszcze ? bo niema (P) w nazwie ;P a ja coś kompilowac nie mogę ;/


Użytkownik KrejzoL. edytował ten post 26.07.2013 13:26

  • +
  • -
  • 0

#4 KrejzoL.

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Maków Mazowiecki
Offline

Napisano 26.07.2013 15:09

*Sorki że post pod postem, nie mogłem edytować.

Skompiluj sma na takie:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Nozownik (P)";
new const opis[]    = "Posiada Noz oraz ma 1/1 na zabicie (PPM), ma zwiekszona kondycje oraz zmniejszona grawitacje.";
new const bronie    = "";
new const zdrowie   = 25;
new const kondycja  = 35;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Nozownik (P)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
 
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 135);
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
     ma_klase[id] = false;
 
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
 
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
 
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
 
}
 
public fwSpawn_Grawitacja(id)
}
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0);
}

I podeślij mi .amxx i .sma
  • +
  • -
  • 0

#5 KrejzoL.

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Maków Mazowiecki
Offline

Napisano 27.07.2013 13:13

Ref.


  • +
  • -
  • 0

#6 Wolen

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 55
Pomocny

  • Postów:134
  • GG:
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 27.07.2013 13:25

Ja się nie dziwie skoro w miejsce broni wstawiłeś 

""

oraz miałeś dwa razy

public cod_class_enabled(id)
public cod_class_disabled(id)

Łap poprawione.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

 

Pamiętaj! Na obecną chwilę na tym forum nie jestem kimś kto potrafi pisać pluginy. Jestem osobą, która potrafi posługiwać się google, wyszukiwarką, dokumentacją oraz lubi pomagać innym :).

 

b_350_20_FFAD41_D27C10_000000_591F11.png

79.133.216.66:27015





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych