Witam, Szukam klasy na Cod'a :
Nazwa: Nozownik (P)
Opis Klasy: Posiada noz i 1/1 na zabicie z PPM, Posiada zmniejszon膮 grawitacje do 380 oraz jest malo widoczny (Tak zeby bylo widac ale nie zabardzo, jak to w klasach na coda)
Widoczno艣膰 najlepiej ustawi膰 na 130 - 155.
Ma艂o widoczny ma by膰 zawsze.
Klasa ma by膰 na flag臋 ADMIN_LEVEL_G czyli flaga s .
i kondycja ustawiona na 35.
hp 25 , i to chyba wszystko... Nazwa klasy mo偶e by膰 troche inna
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w wi臋kszo艣ci spo艂eczno艣ci internetowych musisz si臋 zarejestrowa膰 aby m贸c odpowiada膰 lub zak艂ada膰 nowe tematy, ale nie b贸j si臋 to jest prosty proces w kt贸rym wymagamy minimalnych informacji.
|

Szukam Klasy Nozownik (P)
#1
Napisano 26.07.2013 11:01
#3
Napisano 26.07.2013 13:24
Sprawd藕 czy dzia艂a
M贸g艂by艣 j膮 skompilowac jeszcze ? bo niema (P) w nazwie a ja co艣 kompilowac nie mog臋 ;/
U偶ytkownik KrejzoL. edytowa艂 ten post 26.07.2013 13:26
#4
Napisano 26.07.2013 15:09
*Sorki 偶e post pod postem, nie mog艂em edytowa膰.
Skompiluj sma na takie:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <engine> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Nozownik (P)"; new const opis[] = "Posiada Noz oraz ma 1/1 na zabicie (PPM), ma zwiekszona kondycje oraz zmniejszona grawitacje."; new const bronie = ""; new const zdrowie = 25; new const kondycja = 35; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "[Nozownik (P)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 135); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public cod_class_enabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) } if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0); }
I pode艣lij mi .amxx i .sma
#5
Napisano 27.07.2013 13:13
Ref.
#6
Napisano 27.07.2013 13:25
Ja si臋 nie dziwie skoro w miejsce broni wstawi艂e艣
""
oraz mia艂e艣 dwa razy
public cod_class_enabled(id) public cod_class_disabled(id)
艁ap poprawione.
Za艂膮czone pliki
Pami臋taj! Na obecn膮 chwil臋 na tym forum nie jestem kim艣 kto potrafi pisa膰 pluginy. Jestem osob膮, kt贸ra potrafi pos艂ugiwa膰 si臋 google, wyszukiwark膮, dokumentacj膮 oraz lubi pomaga膰 innym
.
79.133.216.66:27015
U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 1
0 u偶ytkownik贸w, 1 go艣ci, 0 anonimowych