witam! tak jak w temacie chce miec doświadczenie napisane na % np mam teraz 646539/999999 a chce mieć w procentach czyli 50% doświadczenia itp mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi za zrobienie +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 22.07.2013 09:22
#2
Napisano 22.07.2013 09:32
Tutorial ze strony od DarkGL.
Zmiany wymaga jedna funkcja
public PokazInformacje(id)
po
if(!target) return PLUGIN_CONTINUE;
dodajemy
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0; new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
następnie po klamrze zamykającej warunek
if(!is_user_alive(id))
przed drugim(set_hudmessage) dodajemy
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0 new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
następnie
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
zamieniamy na
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]],fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
oraz
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i ]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
na
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]],fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
I gotowe.
Źródło: http://darkgl.amxx.p...procentowy-exp/
#3
Napisano 22.07.2013 10:22
prosił bym o przerobienie bo jak robie to ciągle jakis błąd a dla cb Kot-CSHH +
#4
Napisano 22.07.2013 11:07
a to zle jest albo ja zle robie proszę o Modyfikacie silnika
prosił bym o przerobienie bo jak robie to ciągle jakis błąd a dla cb Kot-CSHH +
#5
Napisano 22.07.2013 13:43
Proszę zamknąć juz mam
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik
Silnik
[Kondycja] po zmianie broni kondycja jest ustawiona a biega powoliNapisany przez One ShooT, 10.02.2023 silnik |
|
||||
Silnik
Prośba o edytacje silnika DoświadczenieNapisany przez One ShooT, 05.02.2023 silnik |
|
||||
|
Silnik
proźba o dodanie expa za fragasilnik Napisany przez Anonimowy09, 20.01.2023 silnik |
|
|||
Kupie
kupie serverkuie Napisany przez Anonimowy09, 20.12.2022 silnik, Kupie |
|
||||
|
Silnik
[KOSZ] WitamKupie Napisany przez Anonimowy09, 20.12.2022 silnik |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych