Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Silnik

Proszę o Modyfikację Silnika na % doświadczenie

silnik

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Arab1995

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 22.07.2013 09:22

witam! tak jak w temacie chce miec doświadczenie napisane na % np  mam teraz 646539/999999   a chce mieć w procentach czyli 50% doświadczenia itp mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi za zrobienie +

Załączone pliki



#2 Kot-CSHH

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:272
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Żory
Offline

Napisano 22.07.2013 09:32

Tutorial ze strony od DarkGL.

 

Zmiany wymaga jedna funkcja

public PokazInformacje(id) 

po

if(!target)
        return PLUGIN_CONTINUE;

dodajemy

new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0;
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

następnie po klamrze zamykającej warunek

if(!is_user_alive(id))

przed drugim(set_hudmessage) dodajemy

new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

następnie

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);

zamieniamy na

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]],fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);

oraz

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i ]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

na

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]],fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

I gotowe.

 

Źródło: http://darkgl.amxx.p...procentowy-exp/


  • +
  • -
  • 1

Zapraszam na najlepszy Surf XP Mod w sieci: 31.186.83.188:27069

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#3 Arab1995

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 22.07.2013 10:22

prosił bym o przerobienie bo jak robie to ciągle jakis błąd a dla cb Kot-CSHH +



#4 Arab1995

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 22.07.2013 11:07

a to zle jest albo ja zle robie proszę o Modyfikacie silnika

 

prosił bym o przerobienie bo jak robie to ciągle jakis błąd a dla cb Kot-CSHH +

 



#5 Arab1995

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 22.07.2013 13:43

Proszę zamknąć juz mam 







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych