Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

RevEmu [14/07/2013] - Instalacja i konfiguracja (NonSteam + Steam)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 21.07.2013 21:09

*
Popularny

RevEmu jest to narzędzie które służy do tego, aby na serwer mogli wchodzić gracze, którzy posiadają cs1.6 nonsteam z revemu (około 80% graczy posiada takiego cs'a).
 
Różnice między dProto i RevEmu:
dProto:
  • nie działa na nowych binarkach
  • komunikuje się z protokołami 47 i 48
  • projekt chyba martwy  :diabel:
RevEmu:
  • działa na nowych binarkach
  • komunikuje się z protokołem 48, nie wspiera 47
  • projekt ciągle aktualizowany
  • generuje unikalne steamid dla każdego gracza  ^D^
Instalacja Linux:
1. Wchodzimy na FTP serwera do głównego katalogu
2. Zmieniamy na FTP nazwe pliku steamclient.so na steamclient_valve.so
3. Wypakowujemy pliki z revemu_linux_14072013.zip i wrzucamy je do głównego katalogu na FTP
4. Resetujemy serwer i jeżeli revemu działa powinniśmy zobaczyć na FTP plik rev-client.log
 
Instalacja Windows:
wkrótce
 
Konfiguracja rev.ini :
Jeżeli pobraliście revemu_linux_14072013.zip to jest w nim już skonfigurowany plik rev.ini
 
ClientDLL musi wyglądać tak: ClientDLL=./steamclient_valve.so
AllowLegit musimy ustawić tak, aby na serwerze mogli grać gracze steam: AllowLegit=True
RejectText jest to napis jaki wyświetli się graczowi który używa starego protokołu 47
 
Download:
Załączony plik  revemu_linux_14072013.zip   844,54 KB  1224 Ilość pobrań

 
Pliki pobrałem z http://pl.rghost.net...1308ab2aa6f9fd5 lecz dla potrzeba tego tematu zrobiłem specjalną paczkę, która jest skonfigurowana pod cs1.6
 
Strona poświęcona revemu:
http://rev-crew.info/
Cypis' (10.09.2013 17:29):
Tak dla informacji bo niektórzy piszą mi na gg i się pytają:
Czy jak dodam na serwer revemu to będzie serwer widoczny on na liście csseti, gt, itd. ?

Odpowiedz: Tak.

Użytkownik Cypis' edytował ten post 19.08.2013 23:28

  • +
  • -
  • 14

#2 Amaroq

    AMXX Contributor

  • Użytkownik

Reputacja: 304
Wszechpomocny

  • Postów:380
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 21.07.2013 22:08

Samemu już mnie korciło, żeby napisać taki poradnik, ale byłeś szybszy ;). Wcześniej testowałem RevEmu, ściągnałem sobie do tego CS v23 i doinstalowałem patch v35. Po zainstalowaniu go sprawdziłem, że generuje mi "SID" i posiadam protokół 47, przy wejściu na HLDS(6027) z RevEmu wywalało mi błąd "Steam userid keysize is bogus (XX/XXX)", po doinstalowaniu patcha (3MB), który zmienia protokół klienta 47->48. Mogłem normalnie wejść na serwer. Mogę z tego wywnioskować, że gracz musi posiadać protokół 48. Jednak po przejrzeniu pliku rev.ini zobaczyłem opcję AllowUnknown, po opisie można stwierdzić, że pozwala ona "nieznanym" graczom na podłączenie się do serwera. I teraz ciekawi mnie czy ci "nieznani" gracze to właśnie bez (scrakowanego)steam i bez RevEmu, czyli taki NonSteam bez RevEmu, który ma prot 48.

4. Resetujemy serwer i jeżeli revemu działa powinniśmy zobaczyć na FTP plik rev-client.log

Jeśli weźmie ktoś plik steamclient_nologging z oryginalnej paczki to nie będzie go miał ;)

(około 80% graczy posiada takiego cs'a).

Jeżeli nie posiadają protokołu 48 to prawdopodobnie wyprintuje im ten sam błąd w konsoli co mi, tzn. Steam userid... .(chyba)

Mam nadzieję ktoś rozwieje moje wątpliwości :)
Cypis' (21.07.2013 22:14):
Jeżeli gracz który się łączy ma protokół 47 to wyświetli mu się informacja z funkcji statycznej:
RejectText z pliku rev.ini

Co do AllowUnknown to nie sprawdzałem, ale prawdopodobnie jest tak jak mówisz.
Amaroq (21.07.2013 22:23):
Testy robiłem na wersji czerwcowej, teraz zobaczyłem na ich stronie, że w wersji lipcowej naprawiono ten powód wywalania za prot 47 (czyli w poprzedniej wersji nie działał :P)

Użytkownik FD_GODPL edytował ten post 22.07.2013 00:14

  • +
  • -
  • 2
Plugin informujący o zabiciu zakładnika (wysyła do admina na say nick gracza oraz zapisuje o tym logi) - Hostage Killer v1.3.3
DarkGL to mój autorytet.

#3 bojaro

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:24
  • GG:
Offline

Napisano 21.07.2013 22:08

testowałeś to? ;)


Cypis' (21.07.2013 22:11):
Tak, na nowych binarkach.

  • +
  • -
  • 0

#4 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 299
Wszechwidzący

  • Postów:1 070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 21.07.2013 22:27

Hmm jest bardziej "opcjonalne" na nowych binarkach niż dproto na starych? Niby 2 konfiguracja nie stwarza dużych problemów.


  • +
  • -
  • 0

#5 bojaro

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:24
  • GG:
Offline

Napisano 21.07.2013 23:45

No ;)

Sprawdzone na moim serwie. Oczywiście +rep dla tego Pana.

 

Jak dla mnie to należałoby to podpiąć.

Z racji tego, że dproto nie działa na obecnej wersji HLDS'a dużo osób będzie szukało alternatywnego rozwiązania i już wiadomo gdzie kierować ludzi :)

Coś czuje, że +repy sie posypią za Twój post :D

 

Pozdrawiam, bojaro


  • +
  • -
  • 0

#6 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 21.07.2013 23:47

O revemu wiedziałem wcześniej, ale nie zagłębiałem się w niego nigdy :P

Czyli jak to w końcu jest z protokołem 47? :P

 

ps. Reklama w załączniku...

RejectText = Pobierz nowego cs z patchem v50 ze strony http://cssetti.pl/download

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#7 Amaroq

    AMXX Contributor

  • Użytkownik

Reputacja: 304
Wszechpomocny

  • Postów:380
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 21.07.2013 23:58

Czyli jak to w końcu jest z protokołem 47? :P

Gracz nie wejdzie, wyświetli mu się wiadomość, jak to napisał Cypis', z funkcji statycznej RejectText oraz zostanie rozłączony. Natomiast jeśli w pliku rev.ini ustawiłeś AllowUnknown na true, to wystarczy, że gracz ściągnie sobie patch, który zmieni mu proto 47->48.(oczywiście nie jestem tutaj pewny w 100%, bo nie testowałem)
  • +
  • -
  • 1
Plugin informujący o zabiciu zakładnika (wysyła do admina na say nick gracza oraz zapisuje o tym logi) - Hostage Killer v1.3.3
DarkGL to mój autorytet.

#8 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 22.07.2013 00:57

Z tego co zauważyłem, to po wgraniu RevEmu tabelki online na stronach www, różne listy typu cs-reklama, serwery.wiaderko itd. nie będą odczytywały statusu i serwer będzie widniał jako offline.


Cypis' (09.08.2013 16:49):
Tak nie jest, sprawdzałem to.

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#9 Zibi17k

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 23.07.2013 14:16

Jak zainstalować to na windowsie?



#10 Rodzyn

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:569
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 29.07.2013 15:42

Jak zainstalować to na windowsie?


Instalacja Windows:
wktórce

 

Czytanie ze zrozumieniem się kłania... xD


  • +
  • -
  • 0

#11 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 04.08.2013 11:49

(około 80% graczy posiada takiego cs'a).

Nie wierzę w to specjalnie.

 

Z tego co zauważyłem, to po wgraniu RevEmu tabelki online na stronach www, różne listy typu cs-reklama, serwery.wiaderko itd. nie będą odczytywały statusu i serwer będzie widniał jako offline.

I jeszcze to.

 

Sam bym chętnie zainstalował, ale dproto na chwilę obecną wydaje się być lepszym rozwiązaniem


  • +
  • -
  • 0

#12 bociek1994

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:116
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.08.2013 12:48

I co? W najnowszej wersji faktycznie nie widać serwera na zewnątrz (Gametracker, itd) ?


  • +
  • -
  • 0

#13 Amaroq

    AMXX Contributor

  • Użytkownik

Reputacja: 304
Wszechpomocny

  • Postów:380
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 09.08.2013 13:10

Na moim serwerze mam RevEmu i na GT odczytuje normalnie
  • +
  • -
  • 1
Plugin informujący o zabiciu zakładnika (wysyła do admina na say nick gracza oraz zapisuje o tym logi) - Hostage Killer v1.3.3
DarkGL to mój autorytet.

#14 bociek1994

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:116
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.08.2013 13:45

A masz ustawione na rev, czy wszyscy z 48?


  • +
  • -
  • 0

#15 bociek1994

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:116
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.08.2013 13:50

Chodzi mi o to, czy masz ustawione to na każdy prot. 48 nawet ten bez sid'a?


  • +
  • -
  • 0

#16 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 09.08.2013 16:47

Serwer widzi każdy kto ma cs'a wyższego niż patch v35. Po prostu stare cs'y np. v7, v23 mają protokół 47 i używają one innego rodzaju query.
  • +
  • -
  • 1

#17 Angel of Death

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:150
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Ornontowice
Offline

Napisano 09.08.2013 16:57

No to takie pytanie z innej beczki, czy RevEmu załatwia sprawę z wzajemnym słyszeniem się graczy STEAM / NonSteam?


Dołączona grafika

#18 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 09.08.2013 17:01

Nie, to raczej będzie nie możliwe, bo głos jest przesyłany między steam -> steam, wiec pliki serwerowe nic nie zrobią, trzeba binarki u graczy zmieniać.
  • +
  • -
  • 1

#19 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 10.08.2013 11:05

Z tego co wiem, to w nowszej aktualizacji są inne kodeki dźwięku, dlatego są problemy z dźwiękiem/robotami, nie jest to kwestia binarek.
Poza tym, Cypis chyba nie zrozumiałes co napisałem.
Przeczytaj jeszcze raz

Z tego co zauważyłem, to po wgraniu RevEmu tabelki online na stronach www, różne listy typu cs-reklama, serwery.wiaderko itd. nie będą odczytywały statusu i serwer będzie widniał jako offline.


Co ma patch v35 do tabelek z serwerami online?
Cypis' (10.08.2013 18:44):
Nie mam jak sprawdzić tego, możliwe że te strony używają starego query :/

P.S
Dodaj mnie na steam.

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#20 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 10.08.2013 14:41

@up

Na moim serwerze mam RevEmu i na GT odczytuje normalnie

A na to pytanie odpowiedzial juz fd_god, takze sprawa wydaje sie byc roziwazana, ale najlepiej jest chyba sprawdzic samemu :)


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych