Różnice między dProto i RevEmu:
dProto:
- nie działa na nowych binarkach
- komunikuje się z protokołami 47 i 48
- projekt chyba martwy
- działa na nowych binarkach
- komunikuje się z protokołem 48, nie wspiera 47
- projekt ciągle aktualizowany
- generuje unikalne steamid dla każdego gracza
1. Wchodzimy na FTP serwera do głównego katalogu
2. Zmieniamy na FTP nazwe pliku steamclient.so na steamclient_valve.so
3. Wypakowujemy pliki z revemu_linux_14072013.zip i wrzucamy je do głównego katalogu na FTP
4. Resetujemy serwer i jeżeli revemu działa powinniśmy zobaczyć na FTP plik rev-client.log
Instalacja Windows:
wkrótce
Konfiguracja rev.ini :
Jeżeli pobraliście revemu_linux_14072013.zip to jest w nim już skonfigurowany plik rev.ini
ClientDLL musi wyglądać tak: ClientDLL=./steamclient_valve.so
AllowLegit musimy ustawić tak, aby na serwerze mogli grać gracze steam: AllowLegit=True
RejectText jest to napis jaki wyświetli się graczowi który używa starego protokołu 47
Download:

Pliki pobrałem z http://pl.rghost.net...1308ab2aa6f9fd5 lecz dla potrzeba tego tematu zrobiłem specjalną paczkę, która jest skonfigurowana pod cs1.6
Strona poświęcona revemu:
http://rev-crew.info/