Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Error logi - błędny ID?


Najlepsza odpowiedź Droso, 19.07.2013 14:37

is_user_connected dodaj ;)

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 19.07.2013 14:28

Cześć,
mam pytanie - co w tym kodzie źle napisałem, że mi wywala error logi? :o
 

L 07/19/2013 - 14:22:02: Start of error session.
L 07/19/2013 - 14:22:02: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130719.log")
L 07/19/2013 - 14:22:02: [amxx] Displaying debug trace (plugin "dead_adv.amxx")
L 07/19/2013 - 14:22:02: [amxx] Run time error 4: index out of bounds
L 07/19/2013 - 14:22:02: [amxx] [0] colorchat.inc::ColorChat (line 74)
L 07/19/2013 - 14:22:02: [amxx] [1] Untitled.sma::info2 (line 43)



#include <amxmodx>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Dead Advertisement"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Filip / `NN"

new syncmsg;
new const prefix[] = "[ bla bla bla ]"

new deadcount[33];

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
	
	syncmsg = CreateHudSyncObj();
}

public DeathMsg(){
	new zabojca = read_data(1)
	new ofiara = read_data(2)
	//new hs = read_data(3)
	
	if(ofiara || ofiara == zabojca)
		set_task(0.2, "info", ofiara)
}

public info(ofiara){
			set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), 0.2, 0.35, 0, 1.0, 10.0, 1.0, 1.0, random_num(1,4))
			ShowSyncHudMsg(ofiara, syncmsg, "tresc^ntresc2^ntresc3")
			
			set_task(5.0, "info2", ofiara)
}

public info2(ofiara){
	if(++deadcount[ofiara] % 3){
		ColorChat(ofiara, BLUE, "^x04%s ^x03tresc", prefix)
		ColorChat(ofiara, BLUE, "^x04%s ^x01tresc^x03 tresc2", prefix)
	}
}

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 19.07.2013 14:37   Najlepsza odpowiedź

is_user_connected dodaj ;)


  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 19.07.2013 14:41

W DeathMsg i info2 wystarczy, prawda? :P
Jak mogłem zapomnieć o takiej oczywistości :mur:

 

Jak coś to napiszę do modka o otwarcie tematu ;) Dzięki ;)


  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych