Witam mam taki o to kod wyciagniety hmm z coda chyba.. i mam pytanie czy moze ktos go przerobic aby ten model pokazywal sie na respie ??
Byl bym wdzieczny
public create_itm(id, id_item)
{
new Float:origins[3]
pev(id,pev_origin,origins);
new entit=create_entity("info_target")
origins[0]+=50.0
origins[2]-=32.0
set_pev(entit,pev_origin,origins)
entity_set_model(entit,modelitem)
set_pev(entit,pev_classname,"ball");
dllfunc(DLLFunc_Spawn, entit);
set_pev(entit,pev_solid,SOLID_BBOX);
set_pev(entit,pev_movetype,MOVETYPE_FLY);
engfunc(EngFunc_SetSize,entit,{-1.1, -1.1, -1.1},{1.1, 1.1, 1.1});
engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit);
set_pev(entit, pev_iuser1, id_item)
}
public fwd_touch(ent,id)
{
if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED;
if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED;
static classname[32];
pev(ent,pev_classname,classname,31);
if(!equali(classname,"ball")) return FMRES_IGNORED;
if(pev(id,pev_button))
{
Sprawdz(id)
engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);
}
return FMRES_IGNORED;
}
public kill_all_entity(classname[])
{
new iEnt = find_ent_by_class(-1, classname)
while(iEnt > 0)
{
remove_entity(iEnt)
iEnt = find_ent_by_class(iEnt, classname)
}
}
Użytkownik Yakashi edytował ten post 19.07.2013 13:49


Dodatki SourceMod














