Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Tworzenie modelu na Spawnie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 19.07.2013 13:48

Witam mam taki o to kod wyciagniety hmm z coda chyba.. i mam pytanie czy moze ktos go przerobic aby ten model pokazywal sie na respie ??

Byl bym wdzieczny

public create_itm(id, id_item)
{ 
	
	new Float:origins[3]
	pev(id,pev_origin,origins);
	new entit=create_entity("info_target")
	
	origins[0]+=50.0
	origins[2]-=32.0
	
	set_pev(entit,pev_origin,origins)
	entity_set_model(entit,modelitem)
	set_pev(entit,pev_classname,"ball");
	
	dllfunc(DLLFunc_Spawn, entit); 
	set_pev(entit,pev_solid,SOLID_BBOX); 
	set_pev(entit,pev_movetype,MOVETYPE_FLY);
	
	engfunc(EngFunc_SetSize,entit,{-1.1, -1.1, -1.1},{1.1, 1.1, 1.1});
	
	engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit);
	
	set_pev(entit, pev_iuser1, id_item)
}
public fwd_touch(ent,id)
{       
	if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED;
	
	if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED;
	
	static classname[32];
	pev(ent,pev_classname,classname,31); 
	
	if(!equali(classname,"ball")) return FMRES_IGNORED;
	
	if(pev(id,pev_button))
	{	
		Sprawdz(id)
		engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);
	}
	
	return FMRES_IGNORED; 
}
public kill_all_entity(classname[]) 
{
	new iEnt = find_ent_by_class(-1, classname)
	while(iEnt > 0) 
	{
		remove_entity(iEnt)
		iEnt = find_ent_by_class(iEnt, classname)		
	}
}

Użytkownik Yakashi edytował ten post 19.07.2013 13:49


#2 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 20.07.2013 20:45

odswiezam...

 

Jezeli zna ktos inny sposob niz ten co podalem wyzej do przerobienia niech pokaze.. chodzi mi tylko aby jakikolwiek  model respil sie na kazdej mapie na spawnie 



#3 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 20.07.2013 21:07

Przerob ten plugin i bedziesz miec to co chcesz.

amxx.pl/topic/5154-atm/
  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#4 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 20.07.2013 23:16

mysle ze to nie bd dzialac poniewaz

#define MINS Float:{-27.309999, -8.780000, -50.000000 }
#define MAXS Float:{27.309999, 8.780000, 50.000000}
engfunc(EngFunc_SetSize,ent,MINS,MAXS);

To jest chyba rozmiar modelu.. amoj jest mniejszy.. jak sie dowiedziec jaki rozmiar ma moj model



#5 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 391
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 20.07.2013 23:32

Może to coś pomoże:

Spoiler

  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#6 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 22.07.2013 10:24

Nie udaje mi sie z tego nic ;/






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych