Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ogarnięcie FM_AddToFullPack


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 19.07.2013 11:09

Witam,

jak w temacie, możecie mi wytłumaczyć parametry FM_AddToFullPack (u mnie słabo z angielskim). Może co bym chciał osiągnąć: chcę aby gracz po aktywacji noktowizora, widział wrogów na czerwono (czerwona powłoka). Do czego udało mi się dojść:

public AddToFullPack(es, e, ent, host, hostflags, player, pset){
	if(!is_user_alive(host) || !system_aktywny[host] || !player)
		return FMRES_IGNORED;
		
	if(!is_user_alive(player))
		return FMRES_IGNORED;
		
	set_es(es, ES_RenderFx, kRenderFxGlowShell);
	set_es(es, ES_RenderColor, 255, 0, 0);
	set_es(es, ES_RenderMode, kRenderNormal);
	set_es(es, ES_RenderAmt, 255);
	
	/*new to_player_name[125]
	new about_player_name[125]
	
	get_user_name(e, about_player_name, 124)
	get_user_name(player, to_player_name, 124)
	
	if(strcmp(to_player_name, "nomadcf", 1)) {
		//this is to you about others players
	}
	
	if(strcmp(about_player_name, "nomadcf", 1)) {
		//this is about you to others
	}*/
	
	return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 19.07.2013 13:08

player - jak dobrze pamiętam, przyjmuje wartości 0 lub 1, to zależy od tego czy na ekranie widać jakiegoś gracza, czy nie
ent - rzecz, którą widać na ekranie, czyli chociażby id gracza, czy jakiegoś innego bytu
host - dobrze używasz, znaczy tak mi się wydaję, w każdym razie jest to gracz, któremu można właśnie pokazać innego gracza z jakąś kolorową powłoką
es - to już na pewno dobrze używasz
reszty nie pamiętam.
I jeszcze coś, jak coś zmieniasz, to dobrze by było, żebyś jednak zwracał wartość "FMRES_HANDLED".
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#3 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 19.07.2013 14:15

Może i dobrze używam, ale nie wiem co robię, znaczy wiem ale nie do końca, te es to uchwyt ale od czego (jak cała reszta) xD


  • +
  • -
  • 0

#4 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 21.07.2013 22:34

ES jest uchwytem który otrzymujesz w pierwszym argumencie forwardu AddToFullPack i odpowiada on za to jak dany byt ( ent ) ma zostać 'ukazany' drugiemu bytowi ( host ). Parametr 'player' jak powiedzial sebul jest booleanem i jest ustawiony na true wtedy gdy byt 'ent'/'e' jest graczem. 
 
Błąd masz tu:
if(!is_user_alive(player))
		return FMRES_IGNORED;
powinno byc

if(!is_user_alive(ent))
		return FMRES_IGNORED;
Po zmianie zgodnie z konwencją powinieneś zwrócic FMRES_HANDLED ale chyba (?) nie jest to w tym przypadku wymagane.
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#5 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 21.07.2013 23:54

Pokemod korzysta z tej funkcji - kiedy posiadasz item widzisz duchy - swoje kolor teamu, przeciwne kolor przeciwnego teamu.. Jak ci na coś to się przyda to możesz oblukać.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych