Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wyszukanie enta i jego destroy :)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 17.07.2013 23:01

Pewnie ktoś będzie wiedzial jak to zrobic, wiec napisze to tutaj i podam jak to mogloby wygladac, dla ulatwienia roboty.

Chodzi mi o wykrycie "nie swojego enta" i jego usuniecie.

 

Dokladnie to bedzie mina wroga :)

Od klasy, ktora stawia mine mamy kod, ktory po rundzie usuwa wszystkie miny.

new ent = find_ent_by_class(-1, "mine");
	while(ent > 0) 
	{
		remove_entity(ent);
		ent = find_ent_by_class(ent, "mine");	
	}

Teraz potrzebujemy to przerobić, aby klasa nad ktora pracujemy mogla te miny rozbroic(zniszczyc).

Aby zniszczyc, najpierw trzeba je widziec :D, wiec:

register_forward(FM_AddToFullPack, "widzenie", 1)
&
public widzenie(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
	if(!is_user_connected(host))
		return;
	
	if(!ma_perk[host])
		return;
	
	if(!pev_valid(ent))
		return;
	
	new classname[5];
	pev(ent, pev_classname, classname, 4);
	if(equal(classname, "mine"))
	{
		set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd);
		set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
	}
	
}

Teraz trzeba przerobic pierwszy kod, ktory podalem, by :

 

-sprawdzalo odleglosc gracza od miny w ktorej moze rozbroicc(zniszczyc) tą mine,

-no ale najpierw musi znalezc tą minę(enta nie swojego[wroga]).

 

Jak ktos ma taka wiedze, to zapraszam.


  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych