Mój problem polega na tym, że po wbiciu full inty dmg z broni się nie zmienia, nie chodzi mi o dmg w klasie, tylko ogólne. Np. strzelec wyborowy mając 80k inty powinien rypać po 15k dmg! Jednak ja dalej bije po 7dmg z hita. Czemu to nie działa?? Proszę o pomoc...
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 17.07.2013 07:42
Napisałem ci klasę??? Czasami zostaw po sobie +
#2
Napisano 17.07.2013 11:08
Nie wiem czy nie umiem czytać czy coś, ale na codzie inteligencja podnosi tylko siłe perków i umiejętności klasy, nie ma nic wspólnego z zadawanym dmg. Chodzi ci o to jak dodać żeby int podnosił damage?
#3
Napisano 17.07.2013 11:17
dokładnie, chcę aby dmg zmieniał się wraz z inteligencją, bez dodawania żadnych pierdół do klas...
@ ale weźmy to na logikę, gostek ma 40k Hp i ja mam go ciąć M4 która zadaje 7dmg z hita??!! 5 Magazynków nie starczy...
Użytkownik Kalifta edytował ten post 17.07.2013 11:20
Napisałem ci klasę??? Czasami zostaw po sobie +
#4
Napisano 17.07.2013 11:17
Nie wiem czy nie umiem czytać czy coś, ale na codzie inteligencja podnosi tylko siłe perków i umiejętności klasy, nie ma nic wspólnego z zadawanym dmg
to prawda
ale tez masz wytrzymalosc to sie tez liczy.
pokaz kod klasy albo cos
#5
Napisano 17.07.2013 11:27
Chyba będziesz musiał dodać to do każdej klasy http://amxx.pl/topic...datkowe-dmgint/
#6
Napisano 17.07.2013 11:29
To w ostateczności...
Napisałem ci klasę??? Czasami zostaw po sobie +
#7
Napisano 17.07.2013 11:35
No to po prostu otwierasz QTM_CodMod.sma i szukasz
public Obrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
Potem przed lub po tym:
SetHamParamFloat(4, damage*(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this]));
Dodajesz:
damage += (damage * (float(inteligencja_gracza[idattacker])*0.002))
0.002 zmieniasz na swoją liczbe, przy 0.002 jeżeli gracz da 100 punktów w inteligencje, obrażenia wzrastają o 20%. Czyli 5 punktów inteligencji podnosi obrażenia o 5%
#8
Napisano 17.07.2013 11:50
Sprawdzę, jak będzie działało dam ci +
@@ Nie działa
Użytkownik Kalifta edytował ten post 17.07.2013 12:07
Napisałem ci klasę??? Czasami zostaw po sobie +
#9
Napisano 17.07.2013 12:12
musi dzialac. wszystko ok jest chyba.
Przekompiluj. Wrzuc. Zmien mape
#10
Napisano 17.07.2013 12:19
Robiłem tak i nic, mam 40k inty a rypie po 7 dmg...
Napisałem ci klasę??? Czasami zostaw po sobie +
#11
Napisano 17.07.2013 12:47
Hmm, ja kod wziąłem z swojego własnego cod'a gdzie działa, niech ktoś może jeszcze sprawdzi czy działa u niego
Pokaż swój public Obrażenia, może w złym miejscu dodałeś ten kod
Ma to wygląda tak:
public Obrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_health(this) <= 1)
return HAM_IGNORED;
damage += (damage * (float(inteligencja_gracza[idattacker])*0.002))
SetHamParamFloat(4, damage*(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this]));
return HAM_IGNORED;
}
ewentualnie spróbuj
damage+=cod_get_user_intelligence(idattacker)/5; // zwiększa obrażenia o 20% posiadanych punktów inteligencji
Użytkownik Zielony Smerf edytował ten post 17.07.2013 12:59
#12
Napisano 17.07.2013 13:37
To mój public:
public Obrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_health(this) <= 1)
return HAM_IGNORED;
SetHamParamFloat(4, damage*(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this]));
return HAM_IGNORED;
}
Napisałem ci klasę??? Czasami zostaw po sobie +
#13
Gość_21977_*
Napisano 17.07.2013 15:58
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych