Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Diablomod 200lvl - antyspam


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 dezerter_af

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:108
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Sergiusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 16.06.2009 20:55

Witam!

Otóż kombinowałem trochę z diablomodem i przerobiłem go na 200lvl i 100 do skilli lecz teraz będąc magiem można niesamowicie spamować co czynie grę niemożliwą. Dlatego kominowałem dalej z zwiekszeniem opoznienia.


Zmieniłem kod na taki ale nie działa


//USE Button actives USEMAGIC
	
	if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta && invisible_cast[id]==0)
	{
		if(casting[id]==1 && halflife_time()>cast_end[id])
		{
			message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) 
			write_byte( 0 ) 
			write_byte( 0 ) 
			message_end() 
			casting[id]=0
			call_cast(id)
		}
		else if(casting[id]==0)
		{
			new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/25.0)

			if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0
			else if(player_class[id] == Mag)
			{
				time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/60.0)
				if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/60.0))
			}
			else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=8.0
			else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=6.4
			
			cast_end[id]=halflife_time()+time_delay
			
			new bar_delay = floatround(time_delay,floatround_ceil)
			
			casting[id]=1
			
			message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) 
			write_byte( bar_delay ) 
			write_byte( 0 ) 
			message_end() 
		}
	}
	else 
	{	
		if(casting[id]==1)
		{
			message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) 
			write_byte( 0 ) 
			write_byte( 0 ) 
			message_end() 	
		}
		casting[id]=0			
	}
	
	
	if (pev(id,pev_button) & IN_USE && !casting[id])
		Use_Spell(id)
	
	if(player_class[id]==Ninja && (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD)) command_knife(id) 
	else if (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD && on_knife[id] && max_knife[id]>0) command_knife(id) 
		
	///////////////////// BOW /////////////////////////
	if(player_class[id]==Hunter)
	{
		new clip,ammo
		new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)	
		
		if(bow[id] == 1)
		{
			if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/60))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
			{
				bowdelay[id] = get_gametime()
				command_arrow(id) 
			}
			entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
		}

Czy może ktoś sprawdzić? I przekompilować bądź zdziałać cud i uniemożliwić spwamowanie łowcą i magiem?
  • +
  • -
  • 0

Grafika na szkle jest idealnym pomysłem na odświeżenie swojego domu. Szkło z grafika dzięki swojej elastyczności można zamontować w każdym pomieszczeniu bez jakichkolwiek obaw! Np. do kuchni.

W swoim asortymencie posiadamy kilka produktów, aby w pełni zadowolićo czekiwania naszego klienta. Oprócz dużych grafik na szkle, firma GlassDekor zajmuję się produkcją obrazów.

Jako jedyni w swoim rejonie posiadamy drukarkę, która umożliwia druk UV na każdym płaskim materiale!   Zapraszamy do kontaktu:

Glassdecor - grafika na szkle

Glassdecor - szkło do kuchni


#2 dezerter_af

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:108
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Sergiusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 17.06.2009 19:48

Dobra poradziłem sobie inaczej :D

Dałem max do skilla na 80 czyli kod:

public skill_menu(id, key) 
{ 
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if (player_intelligence[id]<80){
				player_point[id]-=1
				player_intelligence[id]+=1
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
			
		}
		case 1: 
		{	
			if (player_strength[id]<80){
				player_point[id]-=1	
				player_strength[id]+=1
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
		}
		case 2: 
		{	
			if (player_agility[id]<80){
				player_point[id]-=1
				player_agility[id]+=1
				player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
			
		}
		case 3: 
		{	
			if (player_dextery[id]<80){
				player_point[id]-=1
				player_dextery[id]+=1
				set_speedchange(id)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
		}
	}
	
	if (player_point[id] > 0) 
		skilltree(id)
	
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

oraz zmniejszylem lvl do 160 aby nie było problemu z "wolnymi" pkt :)
new LevelXP[161] = { 0,25,85,185,300,450,700,850,1000,1335,1500,1800,2100,2400,2800,3200,3600,4000,
            4500,5000,5500,6000,6500,7000,7500,8000,8500,9000,9500,10000,10500,11000,11500,12000,
            12400,13000,13600,14200,15000,15500,16000,16500,17000,17325,18000,18600,19000,19300,19700,20000,25000,33254, //52                                                                                                                                                                                                   
            38874,42564,53265,57343,64765,70322,80654,89999,98451,107544,112953,120000,128844,135925,150000,159991,165000,166000,168000,171000,176000,182000,
                    185000,190000,200000,204000,209000,217000,226000,234000,239000,240000,242000,247000,251000,255000,257000,262000,265000,270000,273000,282000,287000,292000,298000,300000,305000,310000,315000,320000,325000,330000,330500,331000,336000,341000,346000, //109
                    353000,360000,367000,374000,381000,388000,395000,402000,409000,416000,423000,430000,437000,444000,451000,458000,465000,472000,479000,486000,493000,508000,523000,538000,553000,564000,575000,586000,597000,608000,619000,630000,641000,652000,663000,674000,
                    685000,696000,707000,718000,729000,740000,751000,762000,773000,784000,795000,806000,817000,828000,839000,850000}

Więc jak ktoś niechce mieć spamu to proszę bardzo :)


jeszcze myślałem nad "delay" żeby nie można bylo walic 100000 na raz kul czy strzał ale to rozwiązanie jest według mnie lepsze :)
  • +
  • -
  • 0

Grafika na szkle jest idealnym pomysłem na odświeżenie swojego domu. Szkło z grafika dzięki swojej elastyczności można zamontować w każdym pomieszczeniu bez jakichkolwiek obaw! Np. do kuchni.

W swoim asortymencie posiadamy kilka produktów, aby w pełni zadowolićo czekiwania naszego klienta. Oprócz dużych grafik na szkle, firma GlassDekor zajmuję się produkcją obrazów.

Jako jedyni w swoim rejonie posiadamy drukarkę, która umożliwia druk UV na każdym płaskim materiale!   Zapraszamy do kontaktu:

Glassdecor - grafika na szkle

Glassdecor - szkło do kuchni





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych