Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

funkcja


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 DB

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:230
Offline

Napisano 16.06.2009 18:56

Jest może funkcja która sprawdza odległość gracza od bs'a lub hostów ? Chciałem użyć tego aby łowcy nie stawiali pułapek w tych miejscach, a może jakoś inaczej da się to rozwiązać ?
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 16.06.2009 20:39

Nie można po prostu wziąć 2 byty i obliczyć odległość między nimi, bo np. func_bomb_target 'odstaje' od miejsca położenia - odległość jest liczona od +- środka bryły, a odległość do najbliższej krawędzi jest inna (mniejsza, o ile nie stoisz wewnątrz). Stąd tyle zachodu z szukaniem w sferze ;P

gImportantEnts - przechowuje id bytów, od których pułapki muszą zachować odległość. Jest to lepsze niż pobieranie klasy i sprawdzanie czy jest na liście - porównanie liczb jest łatwiejsze dla komputera niż porównanie tekstów,

giPointer - przechowuje indeks następnego elementu tablicy == ilość zajętych komórek,

gszImportantClass - zawiera stałą dla kompilacji listę klas, których byty mają zostać dodane do listy, możesz coś dodać np. któryś z listy: func_vip_safetyzone, func_escapezone, func_hostage_rescue, info_hostage_rescue

#define MAX_ENTS 20
- tyle bytów zmieści się w tablicy, żadna znana mi standardowa mapa nie ma łącznie nawet 10 BombSite`ów+Hostów, więc powinno wystarczyć,

diablo_min_distance 100

- cvar, nazwę możesz zmienić - korzystam ze 'wskaźnika'; w takiej odległości od gracza szukam tych bytów.

Do testów użyj komendy -

pulapka
//:)
bind p pulapka



W razie problemów mogę pomóc w implementacji tego w DM

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 DB

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:230
Offline

Napisano 16.06.2009 21:25

podziękował serdecznie :]
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych