if (c4state[id] > 1) { hudmsg(id,2.0,"Meekstone mozesz uzyc raz na runde!") return PLUGIN_CONTINUE }Zwiększałem "c4state" ale to nic nie daje
![:/](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/kwasny.gif)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź BlackPerfum, 28.08.2013 16:09
Napisano 13.07.2013 21:22
if (c4state[id] > 1) { hudmsg(id,2.0,"Meekstone mozesz uzyc raz na runde!") return PLUGIN_CONTINUE }Zwiększałem "c4state" ale to nic nie daje
Napisano 13.07.2013 21:40
Paczka EasyBlock ~~ > https://amxx.pl/topi...czka-easyblock/
Paczka 4FuN ~~ > https://amxx.pl/topi...madbroscorpion/
Napisano 13.07.2013 21:56
Napisano 13.07.2013 22:03
a co Ci szkodzi dal caly kod tego meekstona ?
Nikt nie chce calego sma diablo moda tylko czesc kodu odpowidajacego za meekstone
BANG ! BANG !
Napisano 13.07.2013 22:07
public item_c4fake(id) { if (c4state[id] > 1) { hudmsg(id,2.0,"Meekstone mozesz uzyc raz na runde!") return PLUGIN_CONTINUE } if (player_b_meekstone[id] > 0 && c4state[id] == 1 && is_user_alive(id) == 1 && freeze_ended == true) { explode(c4bombc[id],id,0) for(new a = 0; a < MAX; a++) { if (is_user_connected(a) && is_user_alive(a)) { new origin1[3] get_user_origin(a,origin1) if(get_distance(c4bombc[id],origin1) < 300 && get_user_team(a) != get_user_team(id)) { if(!is_user_alive(a) || player_b_antymeek[a] == 1 || c_antymeek[a] == 1) continue UTIL_Kill(id,a,"grenade") } } } c4state[id] = 2 remove_entity(c4fake[id]) c4fake[id] = 0 } if (player_b_meekstone[id] > 0 && c4state[id] == 0 && c4fake[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1 && freeze_ended == true) { new Float:pOrigin[3] entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, pOrigin) c4fake[id] = create_entity("info_target") entity_set_model(c4fake[id],"models/w_backpack.mdl") entity_set_origin(c4fake[id],pOrigin) entity_set_string(c4fake[id],EV_SZ_classname,"fakec4") entity_set_edict(c4fake[id],EV_ENT_owner,id) entity_set_int(c4fake[id],EV_INT_movetype,6) new Float:aOrigin[3] entity_get_vector(c4fake[id],EV_VEC_origin, aOrigin) c4bombc[id][0] = floatround(aOrigin[0]) c4bombc[id][1] = floatround(aOrigin[1]) c4bombc[id][2] = floatround(aOrigin[2]) c4state[id] = 1 } return PLUGIN_CONTINUE }
Napisano 18.07.2013 18:54
public item_c4fake(id) { if (c4state[id] > 1) { hudmsg(id,2.0,"Meekstone możesz użyć dwa razy na runde!") return PLUGIN_CONTINUE } if(player_b_meekstone[id] > 0 && !c4fake[id] && is_user_alive(id) && freeze_ended) { new Float:pOrigin[3] entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, pOrigin) c4fake[id] = create_entity("info_target") entity_set_model(c4fake[id],"models/w_backpack.mdl") entity_set_origin(c4fake[id],pOrigin) entity_set_string(c4fake[id],EV_SZ_classname,"fakec4") entity_set_edict(c4fake[id],EV_ENT_owner,id) entity_set_int(c4fake[id],EV_INT_movetype,6) new Float:aOrigin[3] entity_get_vector(c4fake[id],EV_VEC_origin, aOrigin) c4bombc[id][0] = floatround(aOrigin[0]) c4bombc[id][1] = floatround(aOrigin[1]) c4bombc[id][2] = floatround(aOrigin[2]) c4state[id] = 1 } if(player_b_meekstone[id] > 0 && c4fake[id] && is_user_alive(id) && freeze_ended) { explode(c4bombc[id],id,0) new origin1[3] for(new a = 0; a < MAX; a++) { if (is_user_connected(a) && is_user_alive(a)) { get_user_origin(a,origin1) if(get_distance(c4bombc[id],origin1) < 300 && get_user_team(a) != get_user_team(id)) { if(player_b_antymeek[a] == 1 || c_antymeek[a] == 1) continue UTIL_Kill(id,a,"grenade") } } } c4state[id]++ remove_entity(c4fake[id]) c4fake[id] = 0 } return PLUGIN_CONTINUE }
Powinno hulać
Napisano 27.08.2013 15:03
Sory że po takim czasie ale zapomniałem o tym
@UP Nie działa, kładzie się ta paka i od razu wybucha
Napisano 27.08.2013 17:13
Ale ze mnie gapa haha
Napisano 27.08.2013 19:24
Działa dzięki, a dało by rade zrobić takie coś że jak 3 raz klikam żeby położyć pakę to żeby ona się nie kładła?
Napisano 27.08.2013 19:48
Nie rozumiem pytania dokładnie opisz swój problem
a dało by rade zrobić takie coś że jak 3 raz klikam żeby położyć pakę to żeby ona się nie kładła?
Napisano 27.08.2013 20:42
No jak kładę już 2 raz tą pakę i ona wybucha, potem 3 raz ją kładę i właśnie tego 3 raz nie chce
Napisano 27.08.2013 22:23
Mam rozumieć że aktualnie możesz 3 razy pakę podłożyć ?
Napisano 27.08.2013 23:00
hmm Nie wiem jak to napisać żebyś zrozumiał
2 Paki mogę postawić i mogę je aktywować (jeb) i też mogę położyć 3 pakę ale jej już nie mogę zdetonować, i chce zrobić to żeby nie kłaść tej 3 paki.
Napisano 28.08.2013 16:09 Najlepsza odpowiedź
Napisano 28.08.2013 16:43
Miodzio działa idealnie, dzięki
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych