Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] 2 Meekstony na runde


Najlepsza odpowiedź BlackPerfum, 28.08.2013 16:09

Spoiler
Czemu nie wybuchała to wiem ale że mogłeś postawić 3 to nwm :D

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Indoor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Gorzów Wielkopolski City.
Offline

Napisano 13.07.2013 21:22

Siemka,mam pytanie jak można zrobić aby Meekstona można było użyć 2 razy na runde?
if (c4state[id] > 1)
	{
		hudmsg(id,2.0,"Meekstone mozesz uzyc raz na runde!")
		return PLUGIN_CONTINUE 
	}
Zwiększałem "c4state" ale to nic nie daje :/
  • +
  • -
  • 0

#2 umadBRO?

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:187
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.07.2013 21:40

Daj *sma. Może coś zdziałam : ]
  • +
  • -
  • 0

#3 Indoor

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Gorzów Wielkopolski City.
Offline

Napisano 13.07.2013 21:56

O .sma niema szans,wystarczy że napiszesz co i jak...
  • +
  • -
  • 0

#4 .BANG

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:17
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:UK
Offline

Napisano 13.07.2013 22:03

a co Ci szkodzi dal caly kod tego meekstona ? :mur:

Nikt nie chce calego sma diablo moda tylko czesc kodu odpowidajacego za meekstone


  • +
  • -
  • 0

BANG ! BANG !


#5 Indoor

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Gorzów Wielkopolski City.
Offline

Napisano 13.07.2013 22:07

Napisał "sma" więc?
public item_c4fake(id)
{ 
	if (c4state[id] > 1)
	{
		hudmsg(id,2.0,"Meekstone mozesz uzyc raz na runde!")
		return PLUGIN_CONTINUE 
	}
	
	if (player_b_meekstone[id] > 0 && c4state[id] == 1 && is_user_alive(id) == 1 && freeze_ended == true)
	{
		explode(c4bombc[id],id,0)
		
		for(new a = 0; a < MAX; a++) 
		{ 
			if (is_user_connected(a) && is_user_alive(a))
			{			
				new origin1[3]
				get_user_origin(a,origin1) 
				
				if(get_distance(c4bombc[id],origin1) < 300 && get_user_team(a) != get_user_team(id))
				{
					if(!is_user_alive(a) || player_b_antymeek[a] == 1 || c_antymeek[a] == 1)
					continue
					UTIL_Kill(id,a,"grenade")
				}
			}
		}
		
		c4state[id] = 2
		remove_entity(c4fake[id])
		c4fake[id] = 0 
	}
	
	if (player_b_meekstone[id] > 0 && c4state[id] == 0 && c4fake[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1 && freeze_ended == true)
	{
		new Float:pOrigin[3]
		entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, pOrigin)
		c4fake[id] = create_entity("info_target")
		
		entity_set_model(c4fake[id],"models/w_backpack.mdl")
		entity_set_origin(c4fake[id],pOrigin)
		entity_set_string(c4fake[id],EV_SZ_classname,"fakec4")
		entity_set_edict(c4fake[id],EV_ENT_owner,id)
		entity_set_int(c4fake[id],EV_INT_movetype,6)
		
		
		new Float:aOrigin[3]
		entity_get_vector(c4fake[id],EV_VEC_origin, aOrigin)
		c4bombc[id][0] = floatround(aOrigin[0])
		c4bombc[id][1] = floatround(aOrigin[1])
		c4bombc[id][2] = floatround(aOrigin[2])
		c4state[id] = 1
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE 
}

  • +
  • -
  • 0

#6 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 18.07.2013 18:54

public item_c4fake(id)
{
	if (c4state[id] > 1)
	{
		hudmsg(id,2.0,"Meekstone możesz użyć dwa razy na runde!")
		return PLUGIN_CONTINUE 
	}
	
	if(player_b_meekstone[id] > 0 && !c4fake[id] && is_user_alive(id) && freeze_ended)
	{
		new Float:pOrigin[3]
		entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, pOrigin)
		c4fake[id] = create_entity("info_target")
		
		entity_set_model(c4fake[id],"models/w_backpack.mdl")
		entity_set_origin(c4fake[id],pOrigin)
		entity_set_string(c4fake[id],EV_SZ_classname,"fakec4")
		entity_set_edict(c4fake[id],EV_ENT_owner,id)
		entity_set_int(c4fake[id],EV_INT_movetype,6)
		
		
		new Float:aOrigin[3]
		entity_get_vector(c4fake[id],EV_VEC_origin, aOrigin)
		c4bombc[id][0] = floatround(aOrigin[0])
		c4bombc[id][1] = floatround(aOrigin[1])
		c4bombc[id][2] = floatround(aOrigin[2])
		c4state[id] = 1
	}
	
	if(player_b_meekstone[id] > 0 && c4fake[id] && is_user_alive(id) && freeze_ended)
	{
		explode(c4bombc[id],id,0)
		new origin1[3]
		for(new a = 0; a < MAX; a++) 
		{ 
			if (is_user_connected(a) && is_user_alive(a))
			{			
				get_user_origin(a,origin1) 
				
				if(get_distance(c4bombc[id],origin1) < 300 && get_user_team(a) != get_user_team(id))
				{
					if(player_b_antymeek[a] == 1 || c_antymeek[a] == 1)	continue
					
					UTIL_Kill(id,a,"grenade")
				}
			}
		}
		
		c4state[id]++
		remove_entity(c4fake[id])
		c4fake[id] = 0 
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE 
}

Powinno hulać
 


  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#7 Indoor

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Gorzów Wielkopolski City.
Offline

Napisano 27.08.2013 15:03

Sory że po takim czasie ale zapomniałem o tym :P

 

@UP Nie działa, kładzie się ta paka i od razu wybucha :/


  • +
  • -
  • 0

#8 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 27.08.2013 17:13

Ale ze mnie gapa :D haha

Spoiler

  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#9 Indoor

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Gorzów Wielkopolski City.
Offline

Napisano 27.08.2013 19:24

Działa dzięki, a dało by rade zrobić takie coś że jak 3 raz klikam żeby położyć pakę to żeby ona się nie kładła?


  • +
  • -
  • 0

#10 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 27.08.2013 19:48


a dało by rade zrobić takie coś że jak 3 raz klikam żeby położyć pakę to żeby ona się nie kładła?
Nie rozumiem pytania dokładnie opisz swój problem
  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#11 Indoor

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Gorzów Wielkopolski City.
Offline

Napisano 27.08.2013 20:42

No jak kładę już 2 raz tą pakę i ona wybucha, potem 3 raz ją kładę i właśnie tego 3 raz nie chce :/


  • +
  • -
  • 0

#12 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 27.08.2013 22:23

Mam rozumieć że aktualnie możesz 3 razy pakę podłożyć ?


  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#13 Indoor

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Gorzów Wielkopolski City.
Offline

Napisano 27.08.2013 23:00

hmm Nie wiem jak to napisać żebyś zrozumiał :/

 

2 Paki mogę postawić i mogę je aktywować (jeb) i też mogę położyć 3 pakę ale jej już nie mogę zdetonować, i chce zrobić to żeby nie kłaść tej 3 paki.


  • +
  • -
  • 0

#14 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 28.08.2013 16:09   Najlepsza odpowiedź

Spoiler
Czemu nie wybuchała to wiem ale że mogłeś postawić 3 to nwm :D


  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#15 Indoor

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Gorzów Wielkopolski City.
Offline

Napisano 28.08.2013 16:43

Miodzio działa idealnie, dzięki  ^D^


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych