Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Prośba o dodanie ogranicznika do klasy.

klasa

Najlepsza odpowiedź Cyb3rShot, 14.07.2013 22:44

Zobacz to.

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Kapral";
new const opis[]    = "Mniejszy rozrzut broni";
new const bronie    = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 5;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;
    
new skoki[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class
(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
register_forward
(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

 

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
 
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Kapral] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true; 
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{

if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])

return FMRES_IGNORED;
 

new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
 
return FMRES_IGNORED;
}

public CmdStart(id, uc_handle)

{
        if(ma_klase[id] && get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_ATTACK)
        {
                 new Float:punchangle[3]
                 pev(id, pev_punchangle, punchangle)
                 for(new i=0; i<3;i++)
                                         punchangle[i]*=0.9;
                 set_pev(id, pev_punchangle, punchangle)
       }
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kisiel ;*

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:30
  • Imię:Mati
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 12.07.2013 20:59

Tak jak w temacie...

Klasa:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Kapral";
new const opis[]    = "Mniejszy rozrzut broni";
new const bronie    = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 5;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;
    
new skoki[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Kapral] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
 
}
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
 
return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#2 koong

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:209
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 12.07.2013 21:41

zobacz czy będzie działać.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Kapral";
new const opis[]    = "Mniejszy rozrzut broni";
new const bronie    = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 5;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;
    
new skoki[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
        register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1);
 
}
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})   
}
 
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Kapral] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
 
}
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
 
return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_3A3A3A_3A3A3A_F19A15_111111.png

#3 Kisiel ;*

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:30
  • Imię:Mati
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 14.07.2013 12:04

Zrobił się eliminator a chciałem ogranicznik, poradzisz coś :P?


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#4 Cyb3rShot

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Zg
Offline

Napisano 14.07.2013 22:44   Najlepsza odpowiedź

Zobacz to.

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Kapral";
new const opis[]    = "Mniejszy rozrzut broni";
new const bronie    = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 5;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;
    
new skoki[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class
(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
register_forward
(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

 

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
 
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Kapral] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true; 
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{

if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])

return FMRES_IGNORED;
 

new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
 
return FMRES_IGNORED;
}

public CmdStart(id, uc_handle)

{
        if(ma_klase[id] && get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_ATTACK)
        {
                 new Float:punchangle[3]
                 pev(id, pev_punchangle, punchangle)
                 for(new i=0; i<3;i++)
                                         punchangle[i]*=0.9;
                 set_pev(id, pev_punchangle, punchangle)
       }
}

  • +
  • -
  • 1

#5 Kisiel ;*

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:30
  • Imię:Mati
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 18.07.2013 19:56

Podziękował.


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych