Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
PokeMod

Silph i Armor na skille

pokemod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 patryk9009

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łodz
Offline

Napisano 12.07.2013 15:15

Witam.

Mam 2 pytania  i zarazem w sumie problemy :)
Moje pierwsze pytanie brzmi :)

Jesli chcialbym zrobic drugi item na tej samymy dzialaniu co silph.

To silph dziala na duchy flaga "N" a ja bym chcial zrobic np. na flage "J"

Gdzie moge to zmienic ?

 

Drugie pytanie to takie ze jesli mam skill "LODOWY"

I on wtedy malo wali jak gosciu ma armor.

Jak moge zrobic zeby ten skill od razu zabieral 100armoru badz wogóle go ignorowal :)

 

Beda ++ :)


  • +
  • -
  • 0

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 12.07.2013 16:35

1. Flaga "J" pokemona to typ latający. Otwórz registers.inl, znajdź public pokemon_loop() a w tym publicu znajdź linijkę:

if( PokeType[Pokemon[aid]] & TYPE_GHOST )

Jeżeli chcesz aby działało tylko na pokemony latające (z flagą "J") to zamień powyższą linijkę na tą:

if( PokeType[Pokemon[aid]] & TYPE_FLYING )

Jeżeli chcesz aby działało na pokemony latające i duchy jednocześnie (pokemony z flagą "J" i "N") to zamień powyższą linijkę na tą:

if( PokeType[Pokemon[aid]] & TYPE_GHOST || PokeType[Pokemon[aid]] & TYPE_FLYING )

Następnie w tym samym pliku szukasz public forward_AddToFullPack i w tym publicu szukasz linijki:

if( Pokemod_Alive(entity) && Pokemod_Alive(host)
&& PokeType[Pokemon[entity]] & TYPE_GHOST )

Jeżeli chcesz aby działało tylko na pokemony latające (z flagą "J") to zamień powyższą linijkę na tą:

 

Zapisujesz i kompilujesz pokemoda.

 

2. A gdzie kod ?!


Użytkownik radim edytował ten post 12.07.2013 16:38

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 patryk9009

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łodz
Offline

Napisano 13.07.2013 14:49

1.Hmm ale jak ogolnie to do sklepu dodac?

W sensie bo  chce robic item o tym samym dzialaniu tylko ze np.na inne skille typu faint_atack (niewidka na nozu)

I dalbym do falgi J wlasnie czy cos tylko jak to zaczac od podstaw ;x

 

2.Dajmy na to nawet skill podstawowy typu avalanche:

Spoiler

 Jeszcze mam 1 pytanie jak zrobic zeby ten skill leczyl tylko osoby ze swojego team a nie wszystkich :)
 

Spoiler


Użytkownik patryk9009 edytował ten post 13.07.2013 14:53

  • +
  • -
  • 0

#4 patryk9009

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łodz
Offline

Napisano 15.07.2013 11:59

Ref


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: pokemod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych