Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Liczenie ilosc prob losowania


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 12.07.2013 14:59

Witam.. zrobilem sobie zwykle menu (przyklad)

new ile;
new rand = random_num (1,10)
switch(rand)
{
case 1:
{
client_print(id,print_chat,"Nagrode wylosowales za %i Razem",ile);
//tutaj reszte kodu.
}
case 2:
{
// i tutaj liczenie prob 
ile ++;
// ale tutaj nie wiem co wykonac aby po naliczeniu jeden blednej proby automatycznie zaczelo losowac jeszcze raz
}
}

 

cos w stylu petli do while ze wyjdzie dopiero jak spelni sie warunek... ale nie wiem jak to napisac bo ciagle mi wywalalo bledy badz nie dzialalo prawidlowo



#2 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 12.07.2013 19:59

Zrób z tego osobną funkcje.
Aby zapisywać każdemu graczowi ilość prób stwórz tablice 33 elementową globalną lub static w tej funkcji w zależności czy tej informacji potrzebujesz gdzieś indziej etc.
W case 2 rozpoznasz od początku, czyli wywołujesz funkcje, którą stworzyłeś lub wykonujesz to co uważasz za początek.
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 14.07.2013 22:23

Nie tylko językowo popełniłeś gafę, ale także i w algorytmie, który może się nigdy nie zakończyć.

Tym bardziej, fatalne w skutkach może się okazać wykonanie kodu z racji pseudolosowości funkcji

random_num, która, swoją drogą, w przypadku losowania opcji, nie powinna się znaleźć w tym kodzie.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych