Bronie pokazane przy wyborze klasy, pomoc
sebo97
12.07.2013
Witam, męczę się z tym i nie mogę dodać, aby przy wyborze klas w nawiasie były podane bronie, tutaj mam cod, jest on inny, bo mam dodane frakcje i przez te frakcje nie mogę się połapać w kodzie i są błędy, proszę o pomoc tutaj daję kod:
public WybierzKlase(id){new menu = menu_create("\rCoD \yWybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje");for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++){if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])}}menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");menu_display(id, menu);}public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item){if(item == MENU_EXIT){menu_destroy(menu);return PLUGIN_CONTINUE;}new data[65], iName[64]new acces, callbackmenu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)new menu2 = menu_create("\rCoD \yWybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");new klasa[50],szTmp[5];for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++){if(equali(data,frakcja_klas[i])){WczytajDane(id, i);format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yLvL \r: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));menu_additem(menu2, klasa,szTmp);}}WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");menu_display(id, menu2);client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");menu_destroy(menu);return PLUGIN_CONTINUE;}public WybierzKlase_Handle(id, menu, item){client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");if(item == MENU_EXIT){menu_destroy(menu);return PLUGIN_CONTINUE;}new data[65], iName[64]new acces, callbackmenu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)item = str_to_num(data);if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])return PLUGIN_CONTINUE;nowa_klasa_gracza[id] = item;if(klasa_gracza[id])ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.", prefix);else{UstawNowaKlase(id);DajBronie(id);ZastosujAtrybuty(id);}return PLUGIN_CONTINUE;}public bool:is_in_previous(frakcja[],from){for(new i = from - 1;i>=1;i--){if(equali(frakcja_klas[i],frakcja)){return true;}}return false;}
Kalifta
12.07.2013
To nie lepiej dopisać bezpośrednio przy nazwie klasy??
#include
#include
#include
new const nazwa[] = "Nieważne (M4 i AK)";
new const opis[] = "ma m4 i ak";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
sebo97
12.07.2013
Czy ja wiem, tak by było automatycznie, a że mam już wysokie lvl, to przy zmianie klas wiadomo.., a np. jak się weźmie /klasy to tam jak bd nazwa: Klasa (m4 i ak) bez sensu bo niżej bd wypisane bronie, dlatego wolę tak. Pomoże ktoś ?
Kewin. (ZeZ)
12.07.2013
Ale wiesz, lepiej by bylo tak jak chcial autor , przynajmniej dla mnie.
Kalifta
12.07.2013
Ja daje tylko propozycje łatwiejszego rozwiązania problemu i nie spamie jak co niektórzy