Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague Advance

Problem z natywami ?

zombie plague advance

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 lexar

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:502
  • GG:
  • Lokalizacja:Wyspa Kucyków
Offline

Napisano 12.07.2013 09:58

Witam

Chciałem sobie zrobić ZPA na botkach, wgrałem wszystkie potrzebne pliki wchodzę do gry i zombie moda nie ma. W logach mam takie coś:

L 07/12/2013 - 10:51:32: Start of error session.L 07/12/2013 - 10:51:32: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130712.log")L 07/12/2013 - 10:51:32: Called dynanative into a paused plugin.L 07/12/2013 - 10:51:32: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "zpa_zclasses40.amxx")L 07/12/2013 - 10:51:32: [AMXX] Run time error 10: native error (native "zp_register_zombie_class")L 07/12/2013 - 10:51:32: [AMXX]    [0] zpa_zclasses40.sma::plugin_precache (line 89)L 07/12/2013 - 10:51:32: Called dynanative into a paused plugin.L 07/12/2013 - 10:51:32: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "zp_game_mode_example.amxx")L 07/12/2013 - 10:51:32: [AMXX] Run time error 10: native error (native "zp_register_game_mode")L 07/12/2013 - 10:51:32: [AMXX]    [0] zp_game_mode_example.sma::plugin_precache (line 134)
Dodam ze żaden z pluginów nie jest zapauzowany, pliki inc dodane do folderu include, moduły odblokowane, sma nie jest modyfikowane (czysta paczka) więc nie piszcie żebym je podrzucił. Co jest winą tego błędu ?

Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#2 ^KoZa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.07.2013 12:56

W konsoli serwera zobacz co się dzieje na starcie. Dodałeś wszystkie dźwięki i modele?


  • +
  • -
  • 0

#3 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 12.07.2013 13:12

A może twoje klasy są nad silnikiem ? np
klasy_zp.amxx
silnik_zp.amxx
Silnik zawsze ma być pierwszy wczytywany!

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#4 lexar

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:502
  • GG:
  • Lokalizacja:Wyspa Kucyków
Offline

Napisano 12.07.2013 13:51

; - Quick tips -
; * Rename this file to disabled-zplague.ini to turn the mod off
; * Rename it back to plugins-zplague.ini to turn it on
; * Put a semi-colon in front of a plugin to disable it
; * Remove a semi-colon to re-enable a plugin
; * Add the word debug after a plugin to place it in debug mode

; Main plugin
zombie_plague_advance_v1-6-1.amxx

; Default zombie classes
zpa_zclasses40.amxx

; Add custom game modes here
zp_game_mode_example.amxx

; Add sub-plugins, custom zombie classes, and extra items here


Wszystkie dźwięki i modele są :)

Przed chwilą dowiedziałem się że nie ma modułu cstrike. Wgrałem go i przy włączaniu nowej gry cs się wyłącza, brak logów :( jak wyłącze moduł cstrike to wszystko chodzi. Co ja teraz mam zrobić ? :D

Użytkownik lexar edytował ten post 12.07.2013 13:58

  • +
  • -
  • 0

#5 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 12.07.2013 19:34

daj modules ini i plugins ini z metamoda

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#6 lexar

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:502
  • GG:
  • Lokalizacja:Wyspa Kucyków
Offline

Napisano 13.07.2013 10:17

Modules.ini :
;;;
; To enable a module, remove the semi-colon (;) in front of its name.
; If it's not here, simply add it its name, one per line.
; You don't need to write the _amxx part or the file extension.
;;;

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; SQL Modules usually need to be enabled manually ;;
;; You can have any number on at a time.  Use      ;;
;;  amx_sql_type in sql.cfg to specify the default ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

;mysql
;sqlite

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; Put third party modules below here.              ;;
;; You can just list their names, without the _amxx ;;
;;  or file extension.                              ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;



;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; These modules will be auto-detected and loaded   ;;
;;  as needed.  You do not need to enable them here ;;
;;  unless you have problems.                       ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

fun
engine
fakemeta
geoip
sockets
regex
nvault
;cstrike
csx
hamsandwich
plugins.ini :
;; Metamod plugins.ini
; AMX Mod X 1.8.2

win32   addons\amxmodx\dlls\amxmodx_mm.dll
; Enable this instead for binary logging
;win32   addons\amxmodx\dlls\amxmodx_bl_mm.dll

  • +
  • -
  • 0

#7 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 13.07.2013 11:50

usuń średnik w modules ini przed cstrike

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#8 lexar

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:502
  • GG:
  • Lokalizacja:Wyspa Kucyków
Offline

Napisano 13.07.2013 12:33

Średnik usunąłem, włączyłem nową grę i kiedy pasek ładowania doszedł do końca cs się wyłączył. Mi się wydaję że jest to wina tylko tego modułu ponieważ kiedy jest on wyłączony bez problemu można wejść do gry :)
  • +
  • -
  • 0

#9 ZyciE

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Wiąg
Offline

Napisano 13.07.2013 14:41

Wgraj te i nad pisz u siebie ;)

 

Załączone pliki


Play-Gaming.pl - Sieć  Serwerów  Gier.

Zapraszamy na nasze serwery : 

MineCraft - S1.E4G.MAXC.PL

Zombie Mod v3 [Otwarcie sobota] - 31.186.84.46:27050

Cod Mod  201 lvl -  193.33.177.117:27081


#10 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 13.07.2013 16:21

Pobierz nowy moduł cstrike.. może masz uszkodzony ? (wszustko moze byc mozliwe)

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#11 lexar

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:502
  • GG:
  • Lokalizacja:Wyspa Kucyków
Offline

Napisano 14.07.2013 08:34

 

Wgraj te i nad pisz u siebie ;)

Pisałem wyżej że wgrywałem wszystkie pliki z czystej paczki, także pliki ZPA nie mają z tym nic wspólnego :D

Wgrywałem kilkakrotnie moduł cstrike z oficjalnej strony amxmodx i dalej to samo. Może jest to wina samego amxmodx'a ?

Użytkownik lexar edytował ten post 14.07.2013 08:35

  • +
  • -
  • 0

#12 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 14.07.2013 10:12

A może byś zrobił reinstala amxmodx'a i wgrał wszystko na 'nowo'

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#13 ZyciE

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Wiąg
Offline

Napisano 14.07.2013 12:06

A spróbuj wgrać  oprheu ? 


Play-Gaming.pl - Sieć  Serwerów  Gier.

Zapraszamy na nasze serwery : 

MineCraft - S1.E4G.MAXC.PL

Zombie Mod v3 [Otwarcie sobota] - 31.186.84.46:27050

Cod Mod  201 lvl -  193.33.177.117:27081


#14 lexar

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:502
  • GG:
  • Lokalizacja:Wyspa Kucyków
Offline

Napisano 14.07.2013 18:34

A spróbuj wgrać  oprheu ? 


Zainstalowałem orpheu i dalej tak samo :D Zrobiłem też reinstal całego amxmoda i bez zmian. Przez moduł cstrike nie wchodzi mi nowa gra. Podejrzewam jeszcze że może najnowsza wersja amxmodx(1.8.2) być może nie jest kompatybilna z moim cs'em. Macie jeszcze jakieś opcje? chętnie poczytam :)
  • +
  • -
  • 0

#15 ZyciE

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Wiąg
Offline

Napisano 14.07.2013 20:22

na botach w new games chciałeś  grać w  ZPA czy przez HLDS


Play-Gaming.pl - Sieć  Serwerów  Gier.

Zapraszamy na nasze serwery : 

MineCraft - S1.E4G.MAXC.PL

Zombie Mod v3 [Otwarcie sobota] - 31.186.84.46:27050

Cod Mod  201 lvl -  193.33.177.117:27081


#16 lexar

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:502
  • GG:
  • Lokalizacja:Wyspa Kucyków
Offline

Napisano 15.07.2013 09:38

Na botkach chciałem sobie pograć ;)
  • +
  • -
  • 0

#17 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 15.07.2013 12:45

STEAM/NONSTEAM ?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#18 lexar

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:502
  • GG:
  • Lokalizacja:Wyspa Kucyków
Offline

Napisano 15.07.2013 13:27

non steam
  • +
  • -
  • 0

#19 ZyciE

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Wiąg
Offline

Napisano 15.07.2013 14:36

To weź , spróbuj na HLDS też da sie na botkach ;)


Play-Gaming.pl - Sieć  Serwerów  Gier.

Zapraszamy na nasze serwery : 

MineCraft - S1.E4G.MAXC.PL

Zombie Mod v3 [Otwarcie sobota] - 31.186.84.46:27050

Cod Mod  201 lvl -  193.33.177.117:27081


#20 lexar

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:502
  • GG:
  • Lokalizacja:Wyspa Kucyków
Offline

Napisano 15.07.2013 20:53

No cóż HLDS też mi nie chodzi, po załadowaniu paska się do końca jest program hlds przestał działać :D myślę że wykorzystaliśmy już wszystkie opcje :( no chyba że macie jeszcze jakieś to poczytam ;)
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague advance

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych